پژوهش کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات - پژوهش کتاب

درباره مدیریت راهبردی تبلیغات

مروری بر تبلیغات و آگهی‌های پیشبردی
ملاحظات در برنامه‌ریزی
توسعه برنامه راهبردی
اجرایی ساختن
یکپارچه‌سازی و آگهی‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 375 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.