پژوهش کتاب کتاب مرجع شایستگی‌های مربوط به مبانی کسب و کار برای بازاریابان – جلد ۳ - پژوهش کتاب

درباره کتاب مرجع شایستگی‌های مربوط به مبانی کسب و کار برای بازاریابان – جلد ۳

در این کتاب مطالب زیر مورد بررسی قرار می‌گیرند:
اصول و مبانی علم اقتصاد
شناخت سازمان، اصول و ارزش‌های آن و نقش آن در فروش موفق
مشتری مداری و مراحل مراجعه به یک مشتری و فنون ارتباط با مشتری

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 377 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها