پژوهش کتاب فروشگاه همه چیز - پژوهش کتاب

درباره فروشگاه همه چیز

رشد، موجب هرج و مرج شد. تمام شرکت‌ها زمانی که ساختار‌های داخلی آن‌ها همانند کفش‌های قدیمی یک نوجوان که ناگهان دیگر اندازه نیست، به این برهه‌ی بحرانی برمی‌خورند. اما عبور آمازون از این مسیر دشوارتر بود. هر چه این شرکت بزرگ‌تر و جاه طلب‌تر ‌شد، به لحاظ ساختاری پیچیده‌تر و هماهنگ نگه داشتن همه و پیشرفت سریع، سخت‌تر شد. بیزوس می‌خواست تا چند استراتژی‌ را به طور هم‌زمان اجرا کند، اما بخش‌های به هم وابسته‌ی مختلف این شرکت در حال اتلاف زمان زیادی برای هماهنگی با هم بودند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها