پژوهش کتاب هنر بازاریابی - پژوهش کتاب

درباره هنر بازاریابی

هرجا و هرگاه چهار عنصر «نیاز، نیازمند، عوامل رفع نیاز و دادوستد» وجود داشته باشد، بازاریابی جلوه می‌کند. بازاریابی یا مدیریت دادوستد، چگونگی شناخت نیازها، نیازمندان، فرصت‌ها و پاسخگویی درست به آن‌ها در هر شرایطی است. هنر بازاریابی کتابی است که بازاریابی را فراتر از کالاها و خدمات می‌داند و آن را مرتبط با هر نوع نیاز معرفی می‌کند.
اکنون، بازاریابی با چالش‌های بسیار زیاد و متنوعی روبه‌رو شده است که مهم‌ترین آن‌ها چالش توجه، اعتماد و پاسخگویی درست است. آگاهی از واقعیت‌ها، تحولات، چاره‌جویی و چاره‌یابی در کنار سازگاری با انواع مخاطبان، شرایط بازار و انتظارها، اگرچه دشوار است؛ غیرممکن نیست.
این کتاب فرصتی مناسب برای آگاهی و یادگیری نکته‌های آموزنده و ارزنده‌ای است که در «نگرش، انگیزش، دانش، رفتار و روش» مطالعه‌کنندگان و مخاطبان تأثیرمی‌گذارد.
امیدوارم با شناخت و درک درست نقش، اهمیت و کاربرد بازاریابی، فراتر و مطلوب‌تر از گذشته پاسخگوی نیازهای خود و دیگران باشید و با ارزش‌آفرینی پویا، رقابت‌پذیرتر از همیشه در کسب‌وکارتان پیش بروید.
بازاریابی را در همۀ امور زندگی جدی بگیرید و آن را هیچ‌گاه محدود به بازار و دادوستد کالاها و خدمات معمولی نکنید. بپذیریم که بازاریابی جدید نیازمند یادگیری واقعیت‌ها، روش‌ها، فنون و مهارت‌های جدیدی برای «بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری» است. آینده به کسانی تعلق دارد که جستارگر یادگیری تازه‌ها و به‌کارگیری آن‌ها به‌منظور نتیجه‌گیری بیشتر و بهتر هستند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 317 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها