پژوهش کتاب کتاب اولین جملات برای بازاریابی شبکه‌ای - پژوهش کتاب

درباره کتاب اولین جملات برای بازاریابی شبکه‌ای

برای بسیاری از بازاریابان شبکه‌ای، سخت‌ترین بخش معرفی و ارائه، جمله‎ی اول است. اگر جمله‌ی اول خوب باشد، مشتری بالقوه علاقه‌مند و درگیر موضوع می‌شود. اگر جمله‌ی اول بد باشد، بازسازی و بازیابیِ علاقه و اعتماد مشتریان کار سختی خواهد بود. مشتریان نهایت تلاش را برای حفاظت از زمان و وقت خود انجام می‌دهند و به همین دلیل هنگام قضاوتِ جملات اول ما، بی‌رحمانه عمل می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند به ارائه‌ها و معرفی‌هایی که وقت‌شان را هدر می‌دهد، گوش ندهند و معمولاً قضاوت کلی خود را با همان جملات اول انجام می‌دهند. جمله‌ی اول می‌تواند آن‌ها را برای همیشه به شما وابسته کند؛ یا برعکس، کاری کند که پس از آن، هرگز وقت‌شان را صرف ملاقات با شما و شنیدن صحبت‌هایتان نکنند.
اگر جمله‌ی اول خود را درست انتخاب کنید، مشتریان شما را دوست خواهند داشت. اهمیتی ندارد بعد از آن چندین بار اشتباه کنید. چون آن‌ها در همان آغاز، قضاوت خود را انجام داده‌اند و اگر به شما و صحبت‌هایتان علاقه‌مند باشند، از اشتباهات بعدی چشم‌پوشی خواهند کرد. اما اگر جمله‌ی اول شما برای آن‌ها جذاب نباشد، در سراسر جلسه‌ی معرفی و ارائه به شما اعتماد نخواهند کرد و به هیچ‌یک از صحبت‌هایتان گوش نخواهند داد.
با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید جملات اول جذاب و موفقی را کشف کنید که تعامل مثبت با مشتریان بالقوه‌ی شما را به‌دنبال خواهد داشت.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 336 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.