پژوهش کتاب کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی - پژوهش کتاب

درباره کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

در این سالهای اخیر شاهد آنیم که تعدادی از شرکتهای نرم افزار فروشگاهی نرم افزار را تولید و سپس عرضه می کنند و منتظر می مانند تا مشتری بسراغشان بیاید.درصورتی که بازاریابی و فروش به عنوان یک علم، هنر و مهارت،نیازمند استراتژی و برنامه ریزی است.واقعیت این است که سیستم مدیریت بازاریابی و فروش نقش تعیین کننده ای در بازار نرم افزار فروشگاهی ایران ندارد و حتی کسانی که در زمینه بازاریابی و فروش تحقیق و پژوهش می کنند،کمتر در این زمینه قلم زده اند.
عدم حضور مدیران حرفه ای بازاریابی و فروش سبب شده است تا نقش کمرنگی از آنها در ذهن شرکتهای نرم افزار فروشگاهی باقی بماند. در صورتی که اگر سیستم بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی با برنامه ریزی اصولی و مدیریت علمی مدیریت شود،شاهد تحولی بزرگ در صنعت نرم افزار فروشگاهی خواهیم بود.
فرآیند فروش در صنعت نرم افزار فروشگاهی چندان پیچیده نیست،مشروط بر آنکه استراتژیها، اهداف و ماموریت هر پروژه تهیه و تدوین شود و مدیران بازاریابی براساس آن برنامه اصولی و علمی را برای تعیین بازار هدف و مشتری هدف تدوین کنند.
بنابراین اگر بدون استراتژی و مدیریت بازاریابی و مهندسی فروش نرم افزار فروشگاهی تولید کنیم در فرآیند فروش دچار بحران خواهیم شد: چرا که هندسه فروش برای کسانی که بصورت حرفه ای عمل می کنند،قبل از تولید ترسیم می شود.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.