پژوهش کتاب کتاب برندینگ دیجیتال - پژوهش کتاب

درباره کتاب برندینگ دیجیتال

برند سازی دیجیتال یکی از راه کارهای مؤثر برای فعالان حرفه‌ای این کسب‌وکار است تا با استفاده از شبکه اینترنت گام‌به‌گام به صورتی کاملاً حرفه‌ای و کیفی خدمات و محصولاتشان را معرفی کنند. تولیدکنندگان و برندهای مدعی کیفیت اگر در این حوزه به صورتی اصولی وارد نشوند و قدم‌های مؤثر برندارند، عرصه را برای فرصت‌طلبان و سودجویان غیرمتخصص باز گذاشته‌اند. استفاده از برندسازی دیجیتال و آشناسازی بیش تر مصرف‌کنندگان با این مقوله کمک بسیاری به گسترش برندها و تولیدکنندگان کیفی و ساخت تصاویر ذهنی کیفیت نزد مصرف‌کنندگان خواهند کرد. جای خوش وقتی است که این نیاز توسط آقای نصیری که یکی از فعالان و کارشناسان بخش بازاریابی و فروش قطعات خودرو هست به‌خوبی شناسایی‌شده است. امید است با دقت و تلاش منفعت فناوری‌های جدید در هر صنعت و کسب‌وکاری به‌خوبی شناخته‌شده و از آن بهره لازم گرفته شود.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 485 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها