درباره کتاب برندینگ دیجیتال
برند سازی دیجیتال یکی از راه کارهای مؤثر برای فعالان حرفهای این کسبوکار است تا با استفاده از شبکه اینترنت گامبهگام به صورتی کاملاً حرفهای و کیفی خدمات و محصولاتشان را معرفی کنند. تولیدکنندگان و برندهای مدعی کیفیت اگر در این حوزه به صورتی اصولی وارد نشوند و قدمهای مؤثر برندارند، عرصه را برای فرصتطلبان و سودجویان غیرمتخصص باز گذاشتهاند. استفاده از برندسازی دیجیتال و آشناسازی بیش تر مصرفکنندگان با این مقوله کمک بسیاری به گسترش برندها و تولیدکنندگان کیفی و ساخت تصاویر ذهنی کیفیت نزد مصرفکنندگان خواهند کرد. جای خوش وقتی است که این نیاز توسط آقای نصیری که یکی از فعالان و کارشناسان بخش بازاریابی و فروش قطعات خودرو هست بهخوبی شناساییشده است. امید است با دقت و تلاش منفعت فناوریهای جدید در هر صنعت و کسبوکاری بهخوبی شناختهشده و از آن بهره لازم گرفته شود.
ادامه…
بستن