پژوهش کتاب کتاب تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات - پژوهش کتاب

درباره کتاب تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه­ها با صرف بودجه­های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه­ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله­ی معروف شرکت مک کان که می­گفت: «قلب­ها را تسخیر کن، کیف پول­ها به دنبالش خواهد آمد.» می­توان معتقد بود؟ آیا می توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ آیا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان­پذیر است؟ آیا می­توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می­توان فروش را زیاد کرد؟ و…
در آن سوی مرزهای دنیای بازاریابی، ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیز­هایی که فقط چشمان تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در کتابی که پیش رو دارید سعی شده است تاکتیک­ها و تکنیک­هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت­ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده است که شما با تکنیک­ها و تاکتیک­هایی آشنا شوید تا بتوانید تبلیغات برتر و مؤثری داشته باشید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 290 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.