درباره کتاب تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانهها با صرف بودجههای کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانهها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جملهی معروف شرکت مک کان که میگفت: «قلبها را تسخیر کن، کیف پولها به دنبالش خواهد آمد.» میتوان معتقد بود؟ آیا می توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ آیا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکانپذیر است؟ آیا میتوان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات میتوان فروش را زیاد کرد؟ و…
در آن سوی مرزهای دنیای بازاریابی، ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در کتابی که پیش رو دارید سعی شده است تاکتیکها و تکنیکهایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکتها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده است که شما با تکنیکها و تاکتیکهایی آشنا شوید تا بتوانید تبلیغات برتر و مؤثری داشته باشید.
ادامه…
بستن