پژوهش کتاب کتاب درک بازاریابی دیجیتال - پژوهش کتاب

درباره کتاب درک بازاریابی دیجیتال

دنیای رسانه‌های دیجیتال با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال تغییر است. این تحولات در حوزه تکنولوژی و شیوه‌های استفاده مردم از آن، نه تنها در چگونگی دسترسی به اطلاعات بلکه در چگونگی تعامل و ارتباط با دوستان و همکاران در مقیاس جهانی؛ می‌باشد. نسل کنونی مصرف‌کنندگان، رسانه‌های دیجیتال را با تمام جنبه‌های زندگی روزمره خود به روش‌هایی که در گذشته حتی تصور آن را هم نداشتند؛ ادغام می‌کنند. امروزه چالش این است که به قدری در این زبان جدید دیجیتال روان شویم که به راحتی بتوانیم به طور موثر با مخاطبان هدف‌مان صحبت کنیم. این کتاب، نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید قدرت رو به رشد رسانه‌های دیجیتال را در جهت قرار دادن کسب و کار خود در قله‌های امواج بازاریابی دیجیتال، مهار کنید. همچنین یک تصویر کلی از بازار آنلاین، فرصت‌های ایجاد شده و ارائه‌کنندگان خدمات دیجیتال و نحوه تعامل با آنه‌ها را به تصویر می‌کشد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 452 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها