درباره کتاب سرنوشت خرید
ZMOT بر موارد مختلفی اثرگذار است؛ مثلا برندهای برگزیده برای خرید، محل خرید و این که اطلاعات به دست آمده را چگونه و با چه کسانی به اشتراک میگذارید، تحت تاثیر ZMOT هستند. ما وظیفه داریم در این لحظههای جدید که تصمیمگیری در آنها اتفاق میافتد، در بحثهایی که درباره محصول ما است، شرکت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی در اختیار خریداران بگذاریم. نکته مهم آن است که این اطلاعات را زمانی که خریدار مشتاق است، به او ارایه کنیم.
این کتاب راهنمایی مناسب برای همه کسانی است که به لحظههای قبل از خرید علاقهمند هستند. لحظههایی که اولین تاثیر را بر خریدار میگذارد و فرآیند خرید را شروع میکند. اگر مایلید در کشف اطلاعات به خریدارن کمک کنید و بفهمید آنها دقیقا به دنبال چه هستند، این کتاب مسیر صحیح را به شما نشان میدهد. به طور خلاصه، اگر به آینده بازاریابی علاقهمند هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است.
ادامه…
بستن