پژوهش کتاب کتاب صوتی باشگاه مشتریان - پژوهش کتاب

درباره کتاب صوتی باشگاه مشتریان

اکثر مدیران بنگاه‌های اقتصادی برای جلب مشتری و افزایش فروش به ابزار تبلیغت متوسل می‌شوند و یگانه راه کسب درآمد بیشتر را فروش بیشتر از این راه می‌دانند. در حالی که باشگاه مشتریان و تبلیغات دوبال پرواز برای کسب‌وکار هستند و هر کدام بدون دیگری مفهوم خود را از دست می‌دهند.
در واقع، تبلیغات افزایش فروش را از راه جذب مشتری جدید دنبال می‌کند. و باشگاه مشتریان با وفادارسازی مشتری به تکرار خرید در جستجوی دستیابی به فروش بیستر از این راه خواهد بود.
در این کتاب سعی شده است به کلیه علاقه مندان، جهت نحوه تاسیس و اداره باشگاه مشتریان راهکارهای اصولی آموزش داده شود.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها