پژوهش کتاب کتاب صوتی مسری - پژوهش کتاب

درباره کتاب صوتی مسری

جونا برگر در کتاب مسری رمز و رازی که در پس انتقال‌های اجتماعی وجود دارد را مطرح می‌کند. واقعاً چرا راجع به برخی چیزها بیشتر صحبت می‌کنیم و آنها را بیشتر به اشتراک می‌گذاریم؟ این کتاب که با داستان‌های جذاب و تحقیقات جامع ارایه شده است ابزاری ضروری برای هرکسی است که می‌خواهد محصول یا ایده خود را در سطح وسیع منتشر کند.
وقتی یک کالا و یک نام همانند نقل و نبات در گفتار مردم جاری شود و بین مردم کوی و برزن رواج و رونق پیدا می کند صاحب آن نام و کالا می‌تواند با خیال راحت به رویای فروش مداوم کالای خود به نظاره بنشیند. این تکنیک بی‌نظیر که می‌توان آنرا کار آمدترین و شگفت انگیزترین روش تبلیغات در عصر کنونی دانست به عمومی و یا “وایرال” معروف است. با استفاده از این تکنیک نوین بازاریابی و تبلیغات می‌توانید به صورت کاملا هوشمندانه و با حداقل هزینه به معرفی کالاها، خدمات و علایق خود بپردازید. این کتاب فقط یک روش معمول تبلیغاتی راشرح نمی‌دهد بلکه اسلحه ای کارآمد است که هر کس در هر موقعیتی برای تجارت باید به آن مجهز باشد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 452 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها