نقد و بررسی کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق
کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق همان کتابی است که شما برای فروش محصول، ایجاد معامله و اینکه چطور کسی را برای همیشه مشتری خود کنید، به آن نیاز دارید.
درباره کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق
کتاب قرمز رموز فروش موفق اثر جفري گيتومر است که در دستهی کتابهای مدیریت و موفقیت قرار میگیرد. این کتاب یکی از آثار پرفروش و موفق گیتومر است که به عنوان یکی از کتابهای پرفروش والاستریت انتخاب شده است. این کتاب به خوانندگان خود راهکارها و روشهایی موثر که به فروشی موفق منجر میشوند را در ۱۲ و نیم اصل ارائه میکند.
نسخهی چاپی این کتاب را انتشارات پندار تابان با ترجمهی فرخ بافنده منتشر کرده است. انتشارات جیهون نسخهی صوتی این کتاب را با خوانش هوتن شاطریپور در ۶ ساعت و ۱۸ دقیقه در دسترس علاقهمندان به کتابهای صوتی قرار داده است. این کتاب برای افرادی است که میخواهند با جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیم و دائمی کسب و کار خود را توسعه دهند.
گيتومر تنها یک متخصص فروش نیست. او توانسته با استفاده از روشهای بازاریابی و فروشندگی، میلیونها دلار درآمد کسب کند. او به عنوان فردی که از قدرتمندترین استراتژیها استفاده کرده است در این کتاب اصولی را ارائه میکند که در نهایت فروختن را امری همیشگی برای شما میکند. او معتقد است فلسفهی آدم فرق بین عالی بودن و معمولی بودن است. در این کتاب شما میآموزید که به جای فکر کردن به آخر ماه، به دراز مدت، به سالیان بعد فکر کنید.
مروری بر فصلهای کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق
«چرا مشتری محصولی را میخرد؟»
دوازده ونیم اصل موفقیت در فروش
اصل یک: نگاهت را تغییر بده و از جان مایه بگذار
زندگیات را در دست بگیر و از جان مایه بگذار!
کمک! کسب وکارم کساد است و هیچ فروشی نمیکنم!
اصل دو: خودت را برای برنده شدن آماده کن، وگرنه به کسی که آماده است میبازی آمادهباش
اصل سه: خودت مارک تجاریات باش: مهم کسانی که میشناسی نیستند، مهم کسانی هستند که تو را میشناسند
«خودت» مارک تجاریات باش …
اصل چهار: مسئله فقط ارزش دادن به مشتری و سود رساندن به اوست مسئله فقط برقراری رابطه با مشتری است. مسئله فقط قیمت نیست.
اصل سود رساندن و ارزشمند بودن
سخنرانی مجانی. میراثی که برای خودت باقی میگذاری
منفعت در برابر قیمت، راه واقعی شکست دادن «قیمت»
اصل پنج: قضيه کار کردن نیست. قضیه حضور در مراسمها وجمعها و برقراری ارتباط با آدمهاست.
۵. ۱۸ مکان عالی برای حضور به هم رساندن و برقرار کردن ارتباط با آدمها
اصل شش: اگر نتوانی روبه روی تصمیم گیرنده اصلی بایستی، میبازی دلایلی که نمیتوانی قرار ملاقات بگذاری تصمیمگیرندهی واقعی را پیدا کن
اصل هفت: توجهم را جلب کن و مرا درگیر فرایند فروش کن. آن گاه میتوانی مرا واداری خودم را متقاعد کنم.
سؤالهای اشتباه بپرس. جوابهای اشتباه بگیر.
سؤالهای هوشمندانه بپرس. آنگاه آنها فکر میکنند که آدم باهوشی هستی. سؤالهای احمقانه بپرس …
اصل هشت: اگر بتوانی آنها را بخندانی، میتوانی آنها را به خریدن واداری!
آوردن خنده بر لب مشتری، معاملهای را صورت میدهد که برای همیشه میماند
نیاز داری که شوخ طبعیات را بهتر کنی؟ شاگردی در پی آموختن بذلهگویی شو
اصل نه: از خلاقیت برای متمایز شدن از دیگران و تسلط بر بازار استفاده کن
خلاقیت از کجا میآید؟ از تو جونم!
سه حوزه برای متمایز کردن خودت از رقبایت
پیغام روی پیامگیرت را همین حالا درست کن!
اصل ده: ریسک آنها را کم کن. آنگاه فرایند فروختن را تبدیل به خریدن میکنی
روشی بیچونوچرا برای فروختن: ریسک خرید کردن را از بین ببر!
ریسک را با یک ابزار تمامکنندهی قدرتمند جایگزین کن: از بین برندهی ریسک
اصل یازده: وقتی تو دربارهی خودت میگویی، لاف زدن است. وقتی کس دیگری دربارهات میگوید، مدرک اثبات است.
کی به خاطر تو شهادت میدهد؟ مشتریهایت!
در جلسهی بعدی فروشت، بهترین مشتریات را با خودت ببر
اصل دوازده: شاخکها تیز
استفاده از حس ششمات – حس فروش. حواست را جمع کن – حواس فروشت را
اصل دوازده ونیم: از مقام خودت به عنوان مدیر کلی دنیا استعفا بده.
درباره جفری گیتومر
جفری گیتومر jeffrey gitomer نویسنده، سخنران و مربی کسب و کار است. او از جمله افرادی است که با کتابهای خود توانسته استراتژیهای فروش و اصول متقاعدسازی مشتری را به صاحبان کسبوکارها آموزش دهد. او در سخنرانیها و سمینارهایش از تمام تجربیات خود، از دلایل شکستها و دلایل موفقیتهایش به مردم میگوید. از جمله کتابهای او میتوان به کتاب سیاه: هنر آشنا شدن با آدمهای جدید و بانفوذ و برقراری رابطههای تازه، خالکوبی مغز، اعتماد: چگونه اعتماد را کسب کرده و آن را شکوفا و نگهداری کنید، فروش نهایی، هنر دریافت هر آنچه شما میخواهید، هنر متقاعد کردن دیگران و اسرار فروش اشاره کرد.
برای خرید و دانلود کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق از سایت و اپلیکیشن فیدیبو اقدام کنید.
در بخشی از کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق میشنویم
بیشتر فروشندهها به آخر ماه فکر میکنند. ولی تو باید به درازمدت، به سالیان سال بعد، فکر کنی. من اینگونه فکر میکنم. اگر درازمدت فکر کنی، هر بار که در یک موقعیت فروش قرار میگیری، فروشت همیشه درازمدت و رابطه محور خواهد بود و این مسئله ربطی به فریبکاری در فروش یا هر نوع تاکتیک کثیف دیگری ندارد. کتاب قرمز رموز فروش موفق را میتوان کتاب قرمز رموز خرید موفق هم نام نهاد. تفاوت ظریف بین آدمهای موفق و آدمهای ناموفق در فروش در تفاوت در تلاش برای فروختن چیزی که داری و تلاش برای ساختن فضایی است که در آن مشتری محصول یا خدماتت را بخرد. این جمله که آدمها دوست ندارند چیزی به آنها فروخته شود، ولی عاشق خرید کردن هستند، تبدیل به چیزی بیش از علامت تجاری تبت شده برای من شده است – این جمله ذکر من است؛ و در طول این کتاب باید کم کم فلسفهای را در ذهنت شکل دهی که تو را به یک هدف بالاتر، ارزشمحور، سود ده و کمکرسان سوق دهد.
آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی کتاب قرمز رموز فروش موفق اثر جفری گیتومر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکانپذیر است. برای مطالعهی دیگر کتابها در زمینهی موفقیت و فروش میتوانید به قسمت دستهبندی کتابها مراجعه و کتابهای این موضوع را یکجا مشاهده کنید.