پژوهش کتاب کتاب صوتی کلیدهای فروش - پژوهش کتاب

درباره کتاب صوتی کلیدهای فروش

هیچ‌کس فروشنده به‌دنیا نمی‌آید
بعضی‌ها فکر می‌کنند فروشنده‌ها ذاتا از ابتدای زندگی فروشنده بوده‌اند و فروشندگی در خون آن‌ها است. اما واقعیت این است که فروشندگی حرفه‌ای چیزی است که بین لحظه‌ی تولد و مرگ اتفاق می‌افتد. چیزی به اسم فروشندگی ذاتی وجود ندارد.
اگه شما یک فروشنده‌ی حرفه‌ای باشید، برنده همیشه مشتری است. میگوییم حرفه‌ای، چون یک حرفه‌ای، فقط چیزی را می‌فروشد که در دراز مدت به کار مشتری بیاید و باعث حس رضایتی بشود که بسیار بزرگ‌تر از قیمت چیزی هست که می‌فروشد.

ترغیب مردم به خرید
آیا می‌دانید چطور می‌توان مردم را با ایجاد حس خوب به خرید بیشتر ترغیب کرد؟ آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که نسبت به واژه‌ی فروش حس خوبی ندارند؟
هیچ اتفاقی نمی افتد تا وقتی که کسی چیزی بفروشد. آیا تا بحال واقعا به این جمله فکر کرده‌اید؟ وقتی یک فروش انجام می‌شود چه اتفاقی می‌افتد؟ خیلی از فروشند‌ه‌ها نمی‌دانند چه اتفاقی می‌افتد، وقتی که یک فروش با موفقیت به پایان می‌رسد.
یک محصول خوب، هرقدر هم که خوب و عالی باشد باید به فروش برسد تا مفید باشد. تا وقتی که فروشی اتفاق نیفتد، به‌نظر می‌رسد هیچ کاری انجام نشده است.

مخترعین زیادی در طول تاریخ، برای فروش اولین محصول خود سال‌ها تلاش کردند تا مردم را ترغیب به خرید کنند. در حالی که حالا محصول آن‌ها جزء لاینفک زندگی مردم شده‌است. ادیسون مجبور شد اولین لامپ الکتریکی را به صورت رایگان در یک دفتر کار نصب کند. برای مک کورتن ۱۴ سال طول کشید تا توانست مردم را تشویق کند که از ماشین دروگرِ ساخت او استفاده کنند.
این فروشنده‌ها بودند که توانستند این ابداعات را به مردم بشناسانند و امکانات آن‌ها را نشان دادند، تا مردم به نیاز واقعی خود پی ببرند و از آن‌ها استفاده کنند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 363 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها