درباره کتاب فروشندگان خاموش
فروشندگان خاموش چه کسانی هستند؟
فروشندگان خاموش دستهای از اشیا یا محصولات تزیینی و طراحی شدهای هستند که سازمانها و شرکتها با هدف معرفی و پیشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامههایشان به مشتریان و مخاطبان عرضه میکنند. استفادهی مؤثر از این کالاها میتواند میزان آگاهی و شناسایی نام و نشان تجاری را تقویت کند، فروش شرکت را چندین برابر سازد، سطح وفاداری مشتریان را افزایش دهد، و انگیزش و تعهد کارکنان را تقویت نماید. به علاوه، فروشندگان خاموش، ابزارهایی قدرتمند در جهت تبدیل یک مبارزهی تبلیغاتی معمولی به یک «بمب تبلیغاتی» در بازار میباشند. همچنین در درون سازمانها، برنامههایی از منابع انسانی که با بهرهگیری از فروشندگان خاموش و ارائهی آنها به صورت هدایا، پاداشها و مشوّق به کارکنان همراه هستند، تأثیر چشمگیری بر افزایش سطح وفاداری کارکنان، ارتقای عملکرد و انگیزش آنان به جای میگذارد.
ادامه…
بستن