پژوهش کتاب کتاب فروشندگان خاموش - پژوهش کتاب

درباره کتاب فروشندگان خاموش

فروشندگان خاموش چه کسانی هستند؟

فروشندگان خاموش دسته‌ای‌ از اشیا یا محصولات‌ تزیینی‌ و طراحی‌ شده‌ای‌ هستند که‌ سازمان‌ها و شرکت‌ها با هدف‌ معرفی‌ و پیشبرد فروش‌ محصولات‌، خدمات‌ و برنامه‌هایشان‌ به‌ مشتریان‌ و مخاطبان‌ عرضه‌ می‌کنند. استفاده‌ی‌ مؤثر از این‌ کالاها می‌تواند میزان‌ آگاهی‌ و شناسایی‌ نام و نشان تجاری را تقویت‌ کند‌، فروش‌ شرکت‌ را چندین‌ برابر سازد‌، سطح‌ وفاداری‌ مشتریان‌ را افزایش‌ دهد،‌ و انگیزش‌ و تعهد کارکنان‌ را تقویت‌ نماید. به‌ علاوه،‌ فروشندگان خاموش‌، ابزارهایی‌ قدرتمند در جهت‌ تبدیل‌ یک‌ مبارزه‌‌ی تبلیغاتی‌ معمولی‌ به‌ یک‌ «بمب‌ تبلیغاتی‌» در بازار می‌باشند. هم‌چنین‌ در درون‌ سازمان‌ها، برنامه‌هایی‌ از منابع‌ انسانی‌ که‌ با بهره‌گیری‌ از فروشندگان خاموش و ارائه‌ی‌ آن‌ها به‌ صورت‌ هدایا، پاداش‌ها و مشوّق‌ به‌ کارکنان‌ همراه‌ هستند، تأثیر‌ چشم‌گیری‌ بر افزایش‌ سطح‌ وفاداری‌ کارکنان‌، ارتقای عملکرد و انگیزش‌ آنان‌ به‌ جای‌ می‌گذارد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها