پژوهش کتاب کتاب مدیریت بازاریابی سبز - پژوهش کتاب

درباره کتاب مدیریت بازاریابی سبز

در نگارش این کتاب من تلاش کرده‌ام ایده‌ها را به روشی سازمان‌دهی کنم که با سایر کتاب‌های مرتبط با مدیریت بازاریابی سازگاری داشته باشد. این کتاب پنج بخش دارد. در بخش نخست، ماهیت موضوع بازاریابی سبز تعریف شده و اینکه بازاریابی سبز چگونه می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های استراتژیک گنجانده شود. بخش دوم کتاب، تأثیر متقابل بین محیط و مصرف را معرفی می‌نماید که شامل فصل سوم و چهارم می‌باشد. فصل سوم تأثیرات مصرف را بر روی محیط بررسی می‌کند، درحالی‌که فصل چهارم تلاش می‌کند تا محدودیت‌های تأثیرات مصرف در محیط را مورد آزمون قرار دهد، بخش سوم تلاش شرکت‌ها برای ارائه برترین ارزش‌ها را به مصرف‌کنندگان از طریق شیوه‌های بازاریابی پایدار مورد بررسی قرار می‌دهد و فصول ۵ تا ۱۰ را در برمی‌گیرد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 338 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.