پژوهش کتاب کتاب همه‌ی ما عجیب ‌و ‌غریبیم - پژوهش کتاب

درباره کتاب همه‌ی ما عجیب ‌و ‌غریبیم

دوران نرمال بودن به سر رسیده است. همه‎ی ما به نوعی عجیب‎وغریب هستیم. برخی به صورت مادرزاد و ژنتیکی، و برخی نیز خودخواسته مسیر عجیب‌وغریب بودن را انتخاب کرده‎ایم. اما در این کتاب صحبت درباره‎ی کسانی‌ست که خودشان تصمیم گرفته‎اند از توده‎ی مردم جدا شوند و نرمال بودن را کنار بگذارند.
این کتاب درباره‌ی پایان عصر بازار انبوه است. درباره‌ی پایان سیاست‌های انبوه، تولید انبوه، خرده‌فروشی انبوه و حتی آموزش انبوه. انبوه در حال احتضار است. اگر می‎خواهیم در دنیای امروز به سمت موفقیتِ بیشتر پیش برویم، و اگر کسب‎وکاری داریم که نیازمند بهبود و توسعه است، باید بازار انبوه را فراموش کنیم و عجیب‎وغریب‎ها را دریابیم. ست گادین در این کتاب به ما نشان می‎دهد چگونه می‎توانیم با فراموش کردنِ نرمال بودن و رفتن به سمت عجیب‎وغریب‎ها موفق شویم.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها