پژوهش کتاب کتاب پنجاه متفکر برجسته‌ی مدیریت و بازاریابی جهان - پژوهش کتاب

درباره کتاب پنجاه متفکر برجسته‌ی مدیریت و بازاریابی جهان

کتاب «پنجاه متفکر برجسته‌ی مدیریت و بازاریابی جهان» نوشته ریحانه بحری نژاد و هانیه لشکری است.
این کتاب منبع ارزشمندی برای الگوبرداری آگاهانه و یادگیری از بزرگانی است که هر یک در صحنه‌ی کاروکسب جهان با اندیشه‌ورزی خویش و ارائه‌ی راهکار برای حوزه‌ی عمل عالمانه اسطوره هستند.
باید یاد بگیریم و جامعیت‌نگر باشیم. کنار هم قرار دادن مفاهیم نو و عمیق چون نوآوری ارزش، ارزش باز و ارزش معکوس، ما را به بینش جدید می‌رساند. پس باید تغییر کنیم، از حصار دانسته‌های خودمان بیرون بیاییم، چشمها را بشوییم و جور دیگر ببینیم. بپذیریم که تغییر به روش متفاوتی اتفاق می‌افتد. باید عالم عامل عاشق باشیم، یاد بگیریم، اجرا کنیم و عاشقانه فعالیت کنیم. بپذیریم تنها راهی که واقعاً می‌توانیم یک متفکر باشیم این است که فروتن باشیم و تنها افراد فروتن هستند که می‌دانند چگونه یاد بگیرند؛ زیرا آنها می‌دانند که زیاد نمی‌دانند.
مدیران ارشد سازمانها، باید هدف اساسی‌شان را ایجاد ارزش برای جامعه بگذارند تا مشهور مقبول‌سازی (مدیریت برند) را برای سازمان اجرایی کنند. و برای این مهم علاوه بر مدیریت خودشان، مدیریت تیمها و مدیریت شبکه و زنجیره‌ی ارزش‌آفرینی بسیار مهم می‌شود.
در کتاب تأکید می‌شود کار فقط منبع درآمد نیست، ما دنبال معنا هستیم. دوست داریم شغلمان، مفرح و چالش‌برانگیز باشد. می‌خواهیم زندگی و کارمان در تعادل باشد. پس مفهوم زندگی را به درون سازمان بکشانیم. خانواده‌ی کاری را معنا بدهیم، در این کتاب با مفهوم دیگری به نام فرایند منصفانه آشنا می‌شویم که اشاره می‌کند تصمیم‌گیری مدیریتی برای ساخت و اجرای تفکر خلاق مورد نیاز است که بر پایه‌ی نیاز انسانی برای به رسمیت شناخته شدن فکر و احساسات بنا شده است.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.