پژوهش کتاب کتاب گاو بنفش - پژوهش کتاب

درباره کتاب گاو بنفش

سالیان سال است که بازاریاب‌ها درباره‌ی پنج P در بازاریابی صحبت می‌کنند (بیش از پنج P وجود دارد، اما هر کسی پنج تای مورد علاقه‌ی خود را دارد). برخی از آن‌ها شامل موارد زیرند:
محصول
قیمت‌گذاری
ترویج محصول
جایگاه‌یابی
تبلیغات
بسته‌بندی
بازاریابی اجازه‌ای
این موارد فهرست بررسی بازاریابی را تشکیل می‌دهند: راهی سریع تا مطمئن شوید کارتان را انجام داده‌اید، راهی برای توضیح اینکه چطور می‌خواهید افراد را به خرید محصول‌تان ترغیب کنید. اگر این عوامل در تضاد با یکدیگر باشند (برای مثال، اگر پوره‌ای که برای افراد سالمند تهیه شده، مزه‌ی غذای کودک بدهد) پیام بازاریابی‌تان مبهم و در نهایت ناکارآمد است.
تضمینی وجود ندارد که بازاریابی‌تان نتیجه‌بخش باشد، اما همیشه این‌طور بوده که اگر تمام ‌Pها را درست انجام داده باشید، احتمال موفقیت‌تان بیشتر از شکست‌تان است.
و حالا آشفتگی جدیدی به وجود آمده است. فقط همین Pها کافی نیستند. این کتاب درباره‌ی یک P جدید است، یک P که ناگهان اهمیت بسزایی پیدا کرده است.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها