پژوهش کتاب کتاب ۱۰۰ استراتژی فروش و بازاریابی در ایران - پژوهش کتاب

درباره کتاب ۱۰۰ استراتژی فروش و بازاریابی در ایران

مهم ترین رسالت مدیران، حفظ و استمرار بقاء سازمان ها در محیط های به ظاهر پرچالش و تهدیدآفرین است. بی شک، می توان گفت که مهم ترین دلیل اصلی تمایز بین سازمان های موفق و ناموفق، به کیفیت مدیریت و رهبری مدیران این سازمان ها مربوط است. این کیفیت، از ابعاد گوناگون مورد توجه است، که از میان آنها می توان به خلق و شناسایی فرصت ها و نیز درک به موقع و موثر استراتژی های موجود در فضای کسب و کارهای سازمان ها اشاره نمود.
اما آیا به راستی توانایی های درک فرصت ها و تشخیص تکانه های استراتژیک، ذاتی است و یا می توان آنها را فراگرفت. به نظر می رسد که اکثر منابع و مراجع موجود ناظر بر این موضوع مهم است که این توانایی ها را می توان بعنوان توانایی های اکتسابی فراگرفته و پرورش داد.
بنابراین می توان گفت که مدیران در هر سازمانی که مشغول به کار هستند، یکی از مهم ترین اقداماتی که باید انجام بدهند درک، شناسایی و پیش بینی تکانه های استراتژیک در فضای کسب و کارشان است تا از این طریق زمینه های حفظ و نگهداشت سازمان خود را فراهم آورند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 326 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.