پژوهش کتاب کتاب ۱۰۱ ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات - پژوهش کتاب

درباره کتاب ۱۰۱ ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات

بهترین زمان برای طراحی و آغاز بازاریابی محصول اطلاعات، زمانی است که حتی شما شروع به تهیه و نوشته نکرده اید. شما به زمان نیاز دارید تا خواسته ها و نیازهای استفاده کننده های خود را بشناسید و بتوانید ارتباطی مستمر با آنها داشته باشید و طرفداران متعصبی در اطراف خود گرد آورید که برای آثار شما شور و هیجان به پا کنند.
حتی در زمان تهیه محصولات نیز به این فرایند جذب مخاطب ادامه دهید چرا که در این صورت زمانی که محصولات شما که همچون فرزند شما می باشد، متولد می شود، شما از قبل، از مخاطبینی مشتاق و علاقه مند برخوردار هستید.
حتی اگر محصول شما آماده باشد، نیازی به نگرانی نیست. فقط برای اینکه فروش خوب را نیاز به تجربه زمان بیشتری می باشد.
بنابراین، بهتر است سال هایی که برای تهیه نگارش، ویرایش، و عرق ریختن برای آماده کردن این محصول صرف شده اند را فراموش کنید و تنها به این فکر کنید که محصول شما، اثری ارزشمند است که ارزش معرفی را دارد.
گام بعدی ارائه ی اثرتان و به اشتراک گذاشتن آن با افراد دیگر است. به نکات کلیدی زیر توجه داشته باشید:

*بر روی معرفی محصول و کشف اثرتان تمرکز داشته باشید. کار شما ارزشمند است، بنابراین لازم است کمک کنید تا مخاطبان آن را دریابند و از آن بهره ببرند.
*مسئولیت بازاریابی و معرفی محصول خود را بر عهده بگیرید. حتی اگر هم قسمتی از کار بیرون سپاری شود، موفقیت شما وابسته به اقدامات اساسی خود شما است.
*بازاریابی و معرفی محصول تنها بخشی از اساس کار شما است. برای دستیابی به موفقیت بهتر، روش های معرفی شده که در زیر آورده شده اند را با هم ترکیب کنید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 398 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.