پژوهش کتاب بازاریابی دهان به دهان کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما تبلیغ کنند - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

مردم درباره‌ی اندی حرف می‌زنند. هرجا که می‌رود و در هر صنعتی که فعالیت دارد، اندی سرنوویتز نقل محافل است. این راز اوست. به کسی نگویید (در حقیقت، به هر کس دوست دارید بگویید؛ او بدش نمی‌آید). با این گفت‌وگوها و استمرار یافتن آن، اندی پیشرفت می‌کند. او نمونه‌ی زنده‌ای از قدرت بازاریابی دهان‌به‌هان است.

این اولین کتاب در این زمینه نیست (من کتاب پخش ویروسی ایده[۲] را در سال ۲۰۰۰ نوشتم و کتاب من هم اولین کتاب در این زمینه نبود). احتمالاً کتابی که در دست دارید نیز آخرین کتاب درباره‌ی این موضوع نخواهد بود. ولی این کتاب دو چیز به شما یاد می‌دهد: اول، دیدگاه شخصی اندی برای گذر از مشکلات طی سال‌های متمادی؛ و دوم، رویکردی رو به جلو و مناسب درباره‌ی موضوعی که رییس شما مرتب در موردش صحبت می‌کند. حتماً بیانیه‌ی فصل سوم کتاب را به او نشان دهید، چرا که ارزش این فصل به اندازه‌ی کل پولی است که برای خرید کتاب پرداخت کرده‌اید.

به نظر من برای تقویت بازاریابی دهان‌به‌دهان نیازی به استفاده از راهکارهای من در آوردی و جدید نیست. آنچه نیاز است و اندی هم در این کتاب قصد بیان آن را دارد، وجود گروهی از افراد است که یکدیگر را ترغیب می‌کنند تا به دور از سکون و در جا زدن، چیزهای ارزشمندی ایجاد کنند که ارزش صحبت کردن دارند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : تاريخ : 14 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.