پژوهش کتاب رضایت مشتریان در صنعت لیزینگ - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

با توجه به اینکه نوع فعالیت شرکت‌های لیزینگ در خارج از کشور متفاوت با نوع عملیات و خدمات شرکتهای لیزینگ در داخل کشور می‌باشد و نیز نو پا بودن این صنعت در کشور و عدم انجام تحقیق در خصوص موضوع مورد تحقیق و به لحاظ ارائه مدل و محیط بررسی، بررسی حاضر تقریبا جدید بوده و راجع به این موضوع، کم کار شده است، تفاوت این بررسی با سایر بررسی‌های مشابه که در صنایع مختلف انجام شده، استفاده از رویکرد IPA-ISMمی باشد. و به طور کلی از حیث ترکیب مولفه‌های تحقیق و تجزیه و تحلیل دادهها به شیوه‌ی خاص مورد نظر محقق تحقیق دارای نوآوری است.
هدف این کتاب بر این توضیح است که ابتدا به بررسی نقش رضایت مشتری در شرکت‌های لیزینگ و لزوم اهمیت موضوع می‌پردازیم سپس با شناخت عوامل مختلف موثر بر رضایت مشتریان و تعیین اهمیت و افراز بندی آنها بوسیله رویکردIPA-ISM، به دنبال یافتن مدلی مناسب هستیم به طوری که بتوان نیازهای مختلف مشتریان را بر اساس ارزشی که برای آنان دارد را شناسایی کرده و راهبردهایی در جهت بهبود نقاط ضعف در ارائه خدمات بهتر به مشتریان اقدام شود.
اهداف ویژه عبارتند از:
تعیین عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات صنعت لیزینگ بر رضایت مشتریان کدامند؟
بررسی اهمیت-عملکرد عوامل موثر کیفیت خدمات با رویکرد IPA چگونه می‌باشد؟
تعیین اهمیت و وزن عوامل موثر کیفیت خدمات به روش IPA به چه ترتیبی می‌باشد:
افراز بندی و سطوح اثرگذاری عوامل موثر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان با روش ISM و تعیین و ارتباط و توالی شاخصها با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.