پژوهش کتاب شنا کن! چگونه کوسه‌ ها، ماهی‌ های مکنده و انگل‌ ها با قواعدی ویژه دل به دریا می‌ زنند تا به شما مدیریت کسب‌ و کار، راهبری نیروی انسانی و موفقیت روزافزون را بیاموزند؟ - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب شنا کن! با نثری تمثیلی و گیرا به ما نشان می‌دهد که کوسه‌ها، ماهی‌های مکنده و انگل‌ها چطور به مدیریت کسب‌وکار برای رسیدن به سطوح بالای موفقیت می‌پردازند.
البته این کتاب حول محور چالش‌های دنیای واقعی و همچنین راهکارهای آن می‌چرخد و بطور جداگانه بر مبنای اصطلاح‌های پرمعنا و در عین حال ساده برروی معرفی شیوه‌های موثر راهبری تجاری تمرکز می‌کند.
شنا کن! بر اهمیت حیاتی شبکه‌سازی اجتماعی تکیه می‌ورزد و به کاوش در جاده‌های منتهی به شبکه‌سازی پیروزمندانه و علت‌های ضرورت آن می‌پردازد.
از این گذشته، کتاب برروی مفاهیم مربی‌گری و نیروی روابط انسانی در ژرف‌ترین لایه‌های آن تأکید می‌کند. در حالی که مدیران بسیاری از شرکت‌های بازرگانی بطور عمده زمان خود را صرف رسیدگی به حقایق آماری، نمودارها و تفسیر داده‌ها می‌کنند، به‌مراتب مهم‌تر است که درباره مدیریت روابط انسانی بیاموزند.
به محض آنکه توجه به سوی روابط معطوف می‌گردد، کسب‌وکارها و مسیرهای حرفه‌ای می‌توانند به سطوح عالی موفقیت برسند. کتاب شنا کن! به قلم یک سخنران انگیزشیِ پیشرو می‌تواند راهکارهایی به شما ارائه دهد تا برای هر دو زندگی شغلی و شخصی کاربرد پیدا کنند:
• اهمیت برقراری آیین‌ها و عادت‌های کاری را درک کنید،
• به ریسمان ذهنیتِ مثبت چنگ بزنید،
• ارزش فعالیت گروهی را دریابید،
• بیاموزید که از زبان مقصودمند در مورد فرهنگ محل کار استفاده کنید.
در نهایت، شنا کن! یک کتاب سرگرم‌کننده و جذاب است که مفهومِ بااهمیت برقراری و ایجاد روابط انسانی را بیش از پیش پررنگ جلوه می‌دهد و دربرگیرندۀ ابزارهای مورد نیاز برای آگاه‌شدن پیرامون نقش و سهم ما در پیشرفت صنایع حوزۀ فعالیت‌مان است.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.