قیمت محصول : $0.00
این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول بر چگونگی بروز عادتها در زندگی افراد تمرکز میکند. در این بخش، عصبشناسی شکلگیری عادتها، چگونگی شکلگیری عادتهای جدید و تغییر عادتهای قدیمی و روشهای آن را بررسی میکنیم. در بخش دوم عادتهای شرکتها و سازمانهای موفق را بررسی میکنیم.
در بخش سوم عادتهای جوامع را بررسی میکنیم. در این بخش توضیح میدهیم چگونه مارتین لوترکینگ و جنبش حقوق مدنی او با تغییر عادتهای اجتماعی ساکنانِ مونتگومری در آلاباما، به موفقیت رسید.
مبنای هر فصل این استدلال محوری است که اگر ساز و کار عادتها را درک کنیم تغییرشان میدهیم.
ادامه…