پژوهش کتاب مدیریت منابع انسانی در استارت آپ‌ها اصول منابع انسانی برای کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌هایی که در اولین مرحله‌ی رشد خود بسر می‌برند - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

ایده این کتاب الکترونیکی از توصیه‌هایی برای کسب‌وکارهای نوپا از منظر منابع انسانی می‌آید چراکه حوزه‌ی منابع انسانی، این کسب‌وکارها را با چالش‌های داخلی از ‌جمله برقراری فرهنگ‌سازمانی، مسائل مربوط به کارکنان، نقش‌ها و مسئولیت‌های بنیان‌گذاران و کارکنان، ساختارهای حقوق و مزایا، مسائل مربوط به ارتباطات و غیره روبه‌رو کرده است. به‌طورکلی کتاب‌هایی که در حوزه‌ی منابع انسانی منتشر می‌شوند، دارای رهنمون‌های عملی و دسترسی به اطلاعات برای کمک به کسب‌وکار نوپا نیستند تا آن‌ها بتوانند در راه درست گام بردارند.

وظیفه بنیان‌گذاران در یک کسب‌وکار نوپا، بیان صریح ارزش‌های کسب و کار است. آن‌ها قهرمانان واقعی برقراری ارتباط با این دیدگاه هستند. اینکه کسب‌وکار بتواند آینده‌ی بهتری را که خواهان ایجاد آن هستند، بیان کند، مهم است و به دنبال آن‌ باید این دیدگاه را به کارمندانی ارجاع دهند که به‌نوبه خود از آن انگیزه می‌گیرند.

مهم است که درک کنیم، همان‌طور که کسب‌وکار نوپا شروع به رشد می‌کند، باید بر جنبه‌های درونی کسب‌وکار خود به‌اندازه رشد خارجی تمرکز کند. برای یک کسب‌وکار نوپا رفتن به سمت یک کسب و کار با اندازه‌ی متوسط، نیازمند پایه قوی داشتن است، که می‌تواند از طریق فرآیندهای منابع انسانی به دست آید که به پیش‌بینی استراتژیک، اطلاعات بازار و مشاوره در ایجاد تصمیمات در مورد “افراد ” مناسب کمک می‌کند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : تاريخ : 8 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.