پژوهش کتاب نسل چهارم بازاریابی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره نسل چهارم بازاریابی

فیلیپ کاتلر، از استادان بنام علم بازاریابی، همواره کوشیده است تا پارادایم‌های اساسی در حوزۀ بازاریابی را بیان کند و کتاب‌های بسیاری دراین‌باره نوشته است. کتاب نسل سوم بازاریابی (۲۰۱۰) از آن جمله است که کاتلر در آن به ارزش‌های انسانی، فرهنگ و هر آنچه سبب بازاریابی انسان‌‌محور می‌شود پرداخته است. ناگفته پیداست که پارادایم‌های بنیادی در بازاریابی تابع متغیرهای اقتصاد کلان، محیط‌های اقتصاد کلان و رفتار مصرف‌کننده در زمان و مکان معین است.
در این عصر، پیشرفت‌های فناورانه و توسعۀ فناوری اطلاعات در بازارهای کنونی موجب تغییر پارادایم‌ها شده است. امروز، رسانه‌های اجتماعی بیش از شبکه‌های تلویزیونی بیننده دارد و مشتریان به‌جای اعتماد به تبلیغات برندها، با همتایان خود در بستر رسانه‌های اجتماعی به تبادل اطلاعات و گفت‌و‌گو می‌پردازند و به یکدیگر بیش از تولیدکنندگان اعتماد دارند. امروز، صدای مشتری رساتر از قبل شده و میزان نفوذ آن در دیگران و قدرت تأثیر آن بر شرکت‌ها بیش از گذشته شده است. امروز، بیش از اینکه نگران باشیم که محصولمان موردپسند مشتری است یا نه، باید دغدغۀ نشان دادن شخصیت واقعی برندمان، توجه به علایق و حیطۀ اجتماعی اطراف مشتری و بازارهای بی‌مرزی را داشته باشیم که، دیر یا زود، کسب‌وکار ما را به خود درگیر می‌کنند. بنابراین، ضروری است که بیاموزیم چگونه متناسب با این شرایط عمل کنیم و درحقیقت، آموزه‌های بازاریابی نسل چهارم را اجرا کنیم.
در نسل چهارم بازاریابی، به مسائلی همچون تولید محتوا و بازاریابی محتوا، بازاریابی همه‌کاناله، و مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی پرداخته می‌شود. کتاب نسل چهارم بازاریابی، علاوه ‌بر کمک به خواننده برای درک اهمیت تغییر بازارهای امروزی و ضرورت تحول بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال، پارادوکس و الزاماتی را بیان می‌دارد که چشم مخاطب را به روی روند پیش رو باز می‌کند و درنهایت، با ارائۀ نمونه‌هایی، چگونگی اجرای این پارادایم نوین را آموزش می‌دهد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.