پژوهش کتاب کتاب اصول پرسونال برندینگ - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب اصول پرسونال برندینگ

هر کدام از ما به راحتی و به سرعت می‌توانیم اسم چند فرد مهم، مشهور و تاثیرگذار را به یاد بیاوریم. افرادی که به واسطه شخصیت، فعالیت، موفقیت‌ها و اندیشه‌شان، نام‌هایی آشنا به حساب می‌آیند و بر روی گروه زیادی از مردم تاثیرگذارند.
مانند چارلی چاپلین فردی که همه او را می‌شناسند و معرفی او نیازبه توضیحات زیادی ندارد به طوری که طیف وسیعی از افراد چه آدم‌های معمولی و چه هنرمندان سینما در مورد هنر والای او متفق‌القول هستند. در علم تبلیغات و بازاریابی به این اتفاق می‌گویند پرسونال برندینگ.
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی مسیر و فرآیندی است که به برند شدن فرد منجر می‌شود. به اینکه شما به عنوان یک هنرمند، ورزشکار، دانشمند یا صاحب یک کسب و کار، تبدیل به یک برند و نام آشنا شوید و همان نشانه‌هایی در شخص شما ظهور کند که دنبال‌کنندگان یک برند، در آن جستجو می‌کنند. نشانه‌هایی هم‌چون کیفیت، موفقیت، اعتبار، ماندگاری و اعتماد.
اینکه دیگران درمورد شما چطور فکر می‌کنند، از شخصیت شما و به خصوص میزان تخصص شما چه برداشتی دارند، همه و همه نتیجه‌ی برند شخصی شماست و بر سطح موفقیت شما در هر حوزه‌ای اثرگذار است.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : تاريخ : 16 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.