پژوهش کتاب کتاب تبلیغات مجازی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب تبلیغات مجازی

(نسخه pdf)
هدف اساسی تبلیغات در درجه اول، ایجاد تصویری مطلوب از نشانه کالا و خدمت در اذهان مخاطب مورد هدف است. تبلیغات مجازی به دلیل ماهیت فناوری محور و ارتباطی محور خود به شدت تحت این تاثیر قرار گرفته و اصول سنتی آن به چالش کشیده است. حاصل این چالش ها و تاثیر ها شکل گیری پدیده تبلیغات اینترنتی بود و ظهور این پدیده باعث متبادر شدن این سوال به اذهان است که : که چرا از تبلیغات اینترنتی استفاده میشود؟
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 448 views بار دسته بندی : تاريخ : 14 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.