پژوهش کتاب کتاب صوتی درخواست بزرگ داشته باشید - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

«جول اوستین» مثل یک جادوگر زمینی اینجاست تا به شما یاد بدهد چطور خواسته‌های کوچک و مقطعی خود را کنار بگذارید و بزرگ‌ترین‌ها را درخواست کنید. نگران چیزی نباشید! نه زیاده‌خواهی است و نه فرصت‌طلبی، شما از بهترین و سالم‌ترین روش ممکن می‌توانید به هر چیزی که می‌خواهید برسید: خداوند. در کتاب صوتی «درخواست بزرگ داشته باشید» اوستین تمام رمز و رازهای درخواست‌های بزرگ از خداوند را فاش کرده است. با اوستین همراه باشید تا با کمترین هزینه‌های مالی و جسمی، به بهترین آرزوهای زندگی خود برسید.

درباره کتاب صوتی درخواست بزرگ داشته باشید

اوستین معتقد است که زندگی پر از شگفتی است. دنیای هستی چیزی خیلی پیچیده‌تر و شگفت‌انگیزتر از چیزی است که ما می‌بینیم. هزاران امکان در این دنیا وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم. پس خواسته‌های‌تان را با امکانات محدود و مختصر خود مقایسه نکنید. شاید هیچ وقت متوجه نشوید این همه آرزوهای بزرگ و خوب چطور برآورده می‌شود، لازم هم نیست بدانید. بالاخره آرزوی خود را به خدایی واگذار کرده‌اید که منبعی ماورایی و درک ناشدنی‌ است. موضوع این است که شما می‌خواهید به خواسته‌های‌تان برسید، و می‌رسید. کافی است همه چیز را به خدا بسپارید و بگذارید او زندگی و اهداف شما را مدیریت کند. خودتان را باور داشته باشید. برای یک بار هم که شده، جسارت به خرج دهید و آرزوی بزرگ و فوق‌العاده‌ای در ذهن و دل‌تان پرورش دهید. بعد آرام بگیرید و ساز و کار دنیا و کائنات را تماشا کنید. می‌بینید که تمام جهان هستی دست به دست هم می‌دهند تا شما از راه‌هایی که اصلا فکرش را هم نمی‌کنید، به چیزی که می‌خواهید برسید. به اندازه‌ی عظمت خدا از او درخواست کنید، نه ظرفیت و تصورات کوچک خودتان.

ممکن است در این مسیر، طولانی شدنِ انتظار برای رسیدن به چیزی که می‌خواهید، شما را آزاد دهد، اما باید بدانید که همه چیز طبق اصول پیش می‌رود. صبور باشید. اتفاق خوب در زمان بد، به اندازه‌ی همان اتفاقات بد، مخرب و ناامیدکننده است. هر خواسته‌ی منطقی و درستی که دارید باید در زمان و مکان درست اتفاق بیفتد. به خاطر داشته باشید که خداوند بهترین مدیر و برنامه‌ریز برای زندگی‌تان است. پس به او اعتماد کنید و بگذارید او مسئول برنامه‌های زندگی‌تان باشد. او بهترین روش‌ها و راهکارها را می‌داند و بدون این که حتی متوجه شوید، اتفاقات شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای در زندگی‌تان خلق می‌کند. در این کتاب اوستین از تمام رمز و رازهای سپردن کارها به خدا، با زبانی ساده و صمیمی حرف زده است. این کتاب بیشتر شبیه به این است که یک دوست دلسوز و مهربان کنارتان نشسته و دارد از چیزهایی حرف می‌زند که شاید پیش از این کمتر به آن فکر کرده بودید. چیز عجیب و غریبی در این کتاب صوتیِ کوچک وجود ندارد، همه چیز خیلی ساده و مختصر، اما عمیق و تاثیر گذار است. هنر اوستین در این است که توانسته آموزه‌های معنوی و مذهبی را از قالب حرف‌هایی خشک و کلیشه‌ای خارج کند و آن‌ها را با در نظر گرفتن نیازِ زندگی انسان مدرنِ امروز، در قالب حرف‌هایی جذاب و کارآمد بیان کند. او یکی از معدود کسانی است که حرف‌ها و رفتارهایش باعث شده خیلی از مردم دنیا، بار دیگر با معنویات آشتی کنند و از منظر عشق و شادی خدا را بشناسند، نه آن طور که در کتاب‌های دینی دیکته شده است.

به اوستین اعتماد کنید. او همان کسی است که خیلی از مطالب این کتاب را از ته دلش بیان کرده و از روی تجربه حرف می‌زند و نه صرفا شعارهایی تبلیغاتی در بازار داغ کتاب‌های روان‌شناسی و خودپروری. زبان کتاب خیلی راحت و خودمانی است. اوستین و گروه مترجمان سعی کرده‌اند تا جای ممکن از کلمه‌ها و اصطلاحات سنگین و سخت استفاده نکنند. لحن خوانش کتاب خیلی صمیمی و خودمان است. راهکارها و توصیه‌های ساده و کوچکی که در این کتاب معرفی شده‌اند، بسیار کارآمد هستند. به کار گرفتن این روش‌ها به این معنی است که می‌توانید خیلی زود تاثیر آن‌ها را در زندگی‌تان ببینید. هر چند تمرین بیشتر و پایداری در اجرای این روش‌ها می‌تواند تاثیرات ماندگارتر و عمیق‌تری داشته باشد. پس توصیه‌های این کتاب را نباید فقط بشنوید. باید آن‌ها را تمرین کنید. یک دفترچه و مداد برای یادداشت نکات اصلی و کلیدی کتاب، می‌تواند کمک زیادی به ثبت و یادآوری مطالب کتاب کند.

درباره‌ی جول اوستین، کشیش خنده‌رو

جول اوستین در سال ۱۹۶۳ در تگزاس به دنیا آمده است. این نویسنده‌ی آمریکایی، واعظ و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای جهان است. او در تلویزیون هم برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند. اوستین یکی از معدود چهره‌های مذهبی و معنوی است که به دلیل جذابیت و نفوذ ظاهری و درونی‌اش طرفداران زیادی در تمام دنیا دارد. مردم او را با نام «کشیش خنده‌رو» می‌شناسند و همیشه منتظر جدیدترین سخن‌رانی‌ها و کتاب‌هایش هستند. «باربارا والترز»، ژورنالیست و مجری معروف تلویزیون آمریکا، در سال ۲۰۰۶ اوستین را جزو ۱۰ شخصیت جذاب دنیا معرفی کرد. «بهتر فکر کنید، بهتر زندگی کنید»، «رستگاری در تاریکی»، «دنیای خدای ما»، «قدرت ایمان» و «فراتر از محدودیت» تنها نمونه‌هایی برجسته از آثار این نویسنده‌ و سخن‌ران پرکار هستند.

در بخشی از کتاب صوتی درخواست بزرگ داشته باشید می‌شنویم

خداوند خیلی بزرگ‌منشانه گفته تو بنده‌ی من، امروز به عنوان هدیه‌ی تولدت، چه چیزی نیاز داری؟ می‌خوای صاحب کشور بشی؟ قاره‌ای رو به تو بدم؟ تو می‌تونی دستور بدی تا همه‌ی اونا برات ردیف بشن. ببینید خداوند چقدر بزرگ فکر می‌کنه! شما چی می‌خواید؟ کشور می‌خواید؟ گاهی اوقات ما دعا می‌کنیم تا حقوق‌مون ساعتی سه دلار فقط زیادتر بشه. اما خداوند می‌گه اگه کشور می‌خوای بگو. ما دعا می‌کنیم ترفیع بگیریم، خدا برای شما کسب و کاری آماده کرده که خودتون توی اون کسب و کار رییس باشید، شما دعا می‌کنید قبضاتون‌رو بدید، خدا کاری می‌کنه که شما قبضای بقیه رو هم بدید. ما به پنج قرص نان و دو ماهی نگاه می‌کنیم، خدا به دوازده سبد پر از غذای دست نخورده.

این یعنی چی که امروز روز تولدته؟ در روز تولد بیش از هر روز دیگه‌ای احساس می‌کنید این حق رو دارید که چیزهای غیرمعمول رو بخواید. معمولا نمی‌خواید کسی رو به دردسر بندازید، اما توی روز تولدتون می‌گید «بسیار خب! فلان کار رو انجام می‌دم! اون لباس جدید رو می‌خوام! او چوب‌های گلف رو می‌خوام!». می‌دونید در طی زمان هر چی پیرتر می‌شید، شور و هیجان‌تون یه کم کمتر می‌شه. اما زمانی رو به یاد بیارید که بچه بودید. می‌دونستید که اون روز، روزِ خاص شماست. شجاعت داشتید که هر چه واقعا می‌خواستید رو درخواست کنید.
چند ماه قبل یه پسر کوچیک توی راهرو اومد پیش من، حدودا پنج ساله، همیشه در جمعیت اونو می‌بینم. اون دوید و با هیجان اومد و گفت «امروز روز تولدمه!». منم اونو بغل کردم و گفتم «عزیزم تولدت مبارک!». حدود پنج قدم که دورتر شدم، برگشت و پامو گرفت و دوباره همون رو تکرار کرد و گفت «روز تولدمه!». گفتم «آره می‌دونم، پنج ثانیه پیش اینو گفتی». دوباره مث دفعه‌ی قبل اون رو بغل کردم، این اتفاق دوباره و دوباره و بارها رخ داد. اصلا نمی‌تونستم به آخر راهرو برسم. حدود بار هفتم بود که باز اومد و پامو گرفت، این بار به جای این که بگه تولدشه، بالا رو نگاه کرد و گفت «برای تولدم چی می‌خوای برام بخری؟». دلیل این که دائم برمی‌گشت این بود که احساس می‌کرد حقشه هدیه بگیره. اون می‌دونست که امروز، روز خاصِ اونه. خدا می‌گه که جوری دعا کنید که انگار روز تولد شماست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 391 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.