پژوهش کتاب کتاب صوتی قورباغه را قورت بده! ۲۱ روش عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

یکی از دلایلی که همیشه کارهای عقب افتاده داریم این است که بیشتر ما در عمل کردن ضعیف هستیم. رویاها و برنامه‌های بزرگ داریم اما زمان عمل کردن به آن‌ها که می‌رسد تنبلی و اهمال‌کاری بر ما چیره می‌شود؛ اما تفاوت افراد موفق و تلاشگر همیشه در این بوده که آن‌ها عادت عمل کردن را در خود نهادینه کرده‌اند و همواره سعی می‌کنند روی کارهای مهم و جدی خود تمرکز کنند و آن‌ها را پشت گوش نیندازند؛ اما چطور می‌توانیم مثل آن‌ها عمل کنیم و موفق باشیم؟

برایان تریسی در کتاب صوتی قورباغه را قورت بده به مخاطبان می‌آموزد که چطور فردی عملگرا باشند.

درباره کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده! نوشته‌ی برايان تريسي نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور است. او در این کتاب ۲۱ روش عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان را ارائه می‌کند. این کتاب اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و تا امروز میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. کتاب قورباغه را قورت بده در زمینه‌ی خودشناسی و با تمرکز بر موضوع اهمال‌کاری است و مناسب برای افرادی که به دنبال کنترل زمان و رسیدگی امور به تعویق افتاده هستند مناسب می‌باشد.

برایان تریسی در این کتاب توضیح می‌دهد که بیش‌تر افراد در زندگی خود به دلیل سستی و تنبلی هزاران کار و مسئولیت روی هم تلنبار شده دارند و مشکلشان در این سات که نمی‌دانند چطور از پس این همه کار بر بیایند. سوال بزرگ آنها این است که چطور می‌توان کارها را به ترتیب اولویت انجام داد و موفق شد؟ او در این کتاب راهکارهای مناسبی را به موفقیت افراد در این موضوع ارائه می‌کند.

از نظر برایان تریسی قورباغه همان کار بزرگی است که همیشه پشت گوش می‌اندازیم. او توضیح می‌دهد که قورباغه کار مهم ماست که اگر در همین لحظه انجاماش ندهی، به احتمال زیاد مدام پشت گوش می‌اندازی. در عین حال همان کاری هم هست که بیش‌ترین تاثیر را بر زندگی اشخاص دارد.

برایان تریسی در کتاب صوتی قورباغه را قورت بده توضیح می‌دهد نهادینه کردن خصلت عمل‌گرایی این‌که انسان بدون اهمال‌کاری یک راست سراغ کار مهم برود، نیاز به تمرین و تکرار دارد. به طوری که این رفتار ملکه‌ی ذهن شود و حرف را به عمل برساند. بیست و یک نکته که در این کتاب آورده شده در سال‌های اخیر الهام بخش بسیاری ز افراد بوده و به موفقیت آن‌ها کمک کرده است. با خواندن مطالب این کتاب و عمل به نکات آن تنها با سه ویژگی تصمیم‌گیری، انضباط و اراده می‌توان به وسوسه پشت گوش انداختن غلبه و به اهداف مهم زندگی دست پیدا کرد.

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده با ترجمه و صدای اشرف رحمانی و کورش طارمی از سوی انتشارات راشین منتشر شده است.

برایان تریسی؛ نویسنده‌ی موفق در حوزه‌ی موفقیت

برایان تریسی جزو افرادی است که تقریبا حتی افرادی که کتاب‌های او را نخوانده‌اند نام او راشنیده اند. او سخنران و نویسنده‌ی مطرح جهان در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است و کتاب‌هایش الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان بوده است.

زندگی برایان تریسی می‌تواند برای بسیاری از افراد که دنبال موفقیت هستند الگوی خوبی باشد. او در سال ۱۹۴۴ در خانواده‌ای کم‌درآمد و فقیر متولد شد. تریسی هم مانند همه‌ی جوانان از دوره کودکی رویای میلیونر شدن و داشتن سرمایه و رفاه در سر داشت، به همین دلیل درس و تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد تا زودتر به اهداف خود برسد؛ اما او تنها یک رویاپرداز نبود بلکه برای تحقق رویاهای خود از صفر شروع کرد و در همه‌ی سال‌های زندگی‌اش تلاش بی‌وقفه کرد. تریسی بعد از رها کردن مدرسه تقریبا دست به هر کاری زد. او به شستن ظرف و نظافت‌کاری در یک هتل مشغول شد. بعد از آن کار در کارگاه چوب‌بری، کارخانه، مزارع دامداری و ۸ سال کار با کشتی‌های باربری را تجربه کرد اما بعد از چند سال تجربه‌ی کاری سخت در سن ۲۳- ۲۴ سالگی تصمیم گرفت کار فروش را تجربه کند. تریسی سعی کرد با الگو قرار دادن زندگی و روش کاری فروشندگان موفق در سن ۲۵ سالگی تبدیل به یکی از فروشندگان حرفه‌ای و کارآمد بشود. او در ۲۵ سالگی با ثبت شرکت و استخدام ۹۵ نفر کار خود را به عنوان یک مدیر فروش موفق آغاز کرد؛ و از این نقطه زندگی او دگرگون شد.

برایان تریسی از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در ۷۵ سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

برایان تریسی در دهه‌ی ۳۰ زندگی‌اش موفق شد در رشته‌ی کارشناسی ارشد بازرگانی تحصیلات خود را به پایان برساند. از موفقیت‌های او می‌توان به بیش از ۳۰۰ محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب دیداری و شنیداری، بیش از ۲۰ عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد.

کتاب‌های برایان تریسی

تریسی در کتاب‌های خود با ارائه‌ی راهکارهای موثر و کاربردی به همه‌ی افراد جامعه کمک می‌کند تا در توسعه حرفه و زندگی شخصی خود موفق باشند. کتاب‌های او به قدری زیاد هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

کتاب‌های «۴۷ راز ثروتمند شدن»، «۲۱ ترفند کسب و کار»، «۱۰۰ قانون بی‌چون و چرا برای موفقیت در تجارت»، «بهانه ممنوع»، «مدیریت درونی»، «ترمز را رها کن»، «برنامه پرواز»، «رسیدن به استقلال مالی»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «فوق ستاره فروش شوید»، «مدیریت زمان»، «ساکت شو و انجامش بده»، «تمرکز روی هدف»، «هنر بیان»، «موفقیت بی‌نهایت در فروش»، «نیروی اعتماد به‌ نفس»، «همانقدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید»، «مذاکره»، «بازآفرینی»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «چطور بهترین افراد را استخدام کنیم و نگه داریم» در فیدیبو موجود است.

در بخشی از کتاب صوتی قورباغه را قورت بده میشنویم

عادت‌های موفقیت را در خود ایجاد کنید

موفقیت شما در زندگی و کار بستگی به عادت‌های مختلفی دارد که به مرور زمان کسب می‌کنید، عادت اولویت‌بندی کارها، غلبه بر تنبلی و مداومت در انجام مهم‌ترین وظایف، یک مهارت ذهنی و جسمی است. پس می‌توانید این کار را از طریق تمرین و تکرار مداوم یاد بگیرید و آن‌قدر این تمرین را ادامه دهید تا در ذهن ناخودآگاه شما نقش ببندد و به یکی از رفتارهای عادی شما تبدیل شود. وقتی این رفتار تبدیل به عادت شود، به آسانی و به طور خودکار آن را انجام خواهید داد.

عادت شروع و تمام کردن کارهای مهم پاداش فوری و دائمی دارد. انسان از نظر ذهنی و عاطفی طوری طرح ریزی شده است که موفقیت در تمام کردن کارها به او احساس خوب و مثبتی می‌دهد، او را خوشحال می‌کند و در او احساس پیروزی ایجاد می‌کند.

هر وقت از عهده کاری، چه کوچک و چه بزرگ، برمی‌آیید موجی از انرژی، شور و شوق و اعتمادبه‌نفس در خود احساس می‌کنید. هرچقدر این کار مهم‌تر باشد، هم در وجود خودتان و هم در دنیای پیرامونتان شادی، اعتمادبه‌نفس و قدرت بیشتری احساس می‌کنید.

تمام کردن یک کار مهم موجب ترشح اندورفین‌هایی در مغز می‌شود که به انسان یک احساس سرمستی طبیعی می‌دهد. بالا رفتن میزان این مواد مخدر طبیعی که از تمام کردن کارها ناشی می‌شود احساس مثبت، خلاق و باشخصیت بودن را در شما افزایش می‌دهد و اعتماد به نفس تان را بالا می‌برد.

در خودتان اعتیاد مثبت ایجاد کنید

یکی از به اصطلاح بزرگ‌ترین رازهای موفقیت این است که شما واقعاً می‌توانید در خودتان یک «اعتیاد مثبت» نسبت به این اندورفین‌ها و احساس اطمینان، قابلیت و اعتماد به نفس ناشی از آن‌ها ایجاد کنید. وقتی این اعتیاد را در خود ایجاد کردید، آن‌وقت بدون اینکه حتی درباره آن فکر کنید زندگی خود را به نحوی سروسامان خواهید داد که بتوانید مدام کارها و پروژه‌های بزرگ‌تری را آغاز کنید و به انجام برسانید. شما در واقع به نحوی بسیار مثبت به موفقیت و تشریک مساعی معتاد می‌شوید.

یکی از راه‌های رسیدن به یک زندگی عالی، به موفقیت در کار و به رضایت کامل از خود این است که بتوانید عادت شروع کردن و تمام کردن کارهای مهم را در خودتان ایجاد کنید. وقتی به این مرحله برسید، این عادت چنان نیرومند می‌شود که به پایان رساندن کارهای مهم را آسان‌تر از رها کردن آن‌ها خواهید دید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 303 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.