پژوهش کتاب کتاب صوتی مرا بیرون بیاور (خلاصه کتاب) - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

چگونه ترس از شکست را دور بیندازید؟
همه‌ی ما رؤیاهایی در ذهنمان داریم که گاهی اوقات تصور می‌کنیم هرگز به آن‌ها نمی‌رسیم. حتی اگر در خوشبینانه‌ترین حالت هم اقدام به پیگیری اهدافمان کنیم، ترس از شکست و ناکامی اجازه‌ی بلندپروازی را از ما می‌گیرد. حال تصور کنید که به یکباره تمام ترسی که داشتید، از بین برود. اگر هیچ ترسی از شکست خوردن نداشتید، چه کارهایی انجام می‌دادید؟ آیا بدون ‌معطلی شروع به نوشتن رمانی می‌کردید که سال‌هاست یادداشت‌های ناتمام آن در جایی خاک می‌خورَد؟ به کلاس خوانندگی می‌رفتید یا تمرین برای شرکت در یک مسابقه ماراتون را شروع می‌کردید؟
بسیاری از ما رؤیاهایی داریم که می‌ترسیم با صدای بلند آن‌ها را بیان کنیم یا حتی بپذیریم؛ فکر می‌کنید چرا؟ تنها دلیل آن، ترس ما از شکست خوردن و ترس‌های مرتبط با آن مانند شرم و خجالت است. این ترس‌ها رؤیاهای ما را سرکوب کرده و به جای اینکه آن‌ها را به واقعیت تبدیل کند، خواسته‌هایمان را به عنوان توهم و خیال به تأخیر می‌اندازد.
البته ترس‌ها فقط زاییده‌ی ذهن هستند. هنرمندان و افراد موفقی که در رسانه‌ها مورد احترام و تحسین قرار می‌گیرند، لزوماً بااستعداد‌تر از ما نیستند؛ بلکه آن‌ها به اندازه کافی شجاع بوده‌اند تا با ترس‌هایشان مواجه شوند و بیاموزند که چگونه کنترلشان را به دست گیرند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : تاريخ : 10 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.