پژوهش کتاب کتاب منتظر معجزه باش رازی گم شده برای رسیدن به یک موفقیت مبهوت‌کننده - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

همه آدم‌ها به دنبال سلامتی، ثروت و روابط خوب هستند ولی تنها تعداد کمی از افراد به ‌آن‌ها دست پیدا می‌کنند. عقاید محدودکننده در ذهن همه‌ی وجود دارد ولی باید با استفاده از نکات و راه‌کارهای علمی و کاربردی بر آن‌ها غلبه کنیم و از تاثیرشان جلوگیری کنیم. جو ویتال نویسنده و سخنران انگیزشی در  کتاب منتظر معجزه باش، رازی گم شده برای رسیدن به یک موفقیت مبهوت‌کننده با بیان تجربه‌های خود ما را به سمت اهداف و آرزوهایمان سوق می‌دهد. شما با خواندن کتاب منتظر معجزه باش مهارت لازم را برای کنار گذاشتن باورهای محدودکننده به دست می‌آورید.

کتاب منبع آرامش و خرد جو ویتال

جوزف یا جو ویتال (Joseph Vitale) در دسامبر ۱۹۵۳ در شهر نیلز به دنیا آمد. او در خانواده‌ای که مشکلات فراوانی داشتند بزرگ شد، برای فرار از آشوب خانه، او به خواندن کتاب روی آورد. جو به شهر کنت اوهایو رفت و در کالج آن شهر مشغول به تحصیل شد. برای مدتی جو در فقر و تنگدستی به سر برد و فشار مالی سبب شد او در پارک‌ها به صورت کارتن‌خواب زندگی کند. اما هیچ‌یک از این شرایط سبب نشد جو ویتال از رسیدن به آرزوهایش دست بردارد.

 جو ویتال ابتدا به عنوان کپی رایتر در شرکت‌های مختلف شروع به کار ‌کرد ولی پس از مدتی به نوشتن روی آورد و اولین کتابش را  در سال ۱۹۸۴ تحت عنوان «ذن و هنر نوشتن» منتشر کرد. سال بعد کتاب دیگری به نام «نوشته‌های هیپنوتیزمی» نوشت و همچنین راه‌کارهای خود را در قالب چند فیلم منتشر کرد. جو ویتال در فیلم‌های مختلف انگیزشی از جمله «راز»، «آن‌ را برای همه چیز امتحانش کن»، «در جستجوی زندگی متعادل»، «قطب‌نما» و «کشف موهبت» حضور داشته است.

 جو ویتال علاوه بر نوشتن کتاب و سخنرانی‌های متعددش در موسیقی نیز مهارت بسیار خوبی دارد، او تا به امروز ۱۵ آلبوم منتشر کرده است. جو ویتال چهره‌ای موفق و سرشناس در تجارت نیز به حساب می‌آید. در واقع سختی‌های دوران کودکیش برای او نردبانی برای رسیدن به موفقیت شد.

 سال ۲۰۰۵ کتاب «عامل جذب، ۵ قدم آسان برای خلق ثروت» از جو منتشر شد که پرفروش‌ترین کتاب آن سال شد. سال بعد از منتشر شدن این کتاب جو ویتال با حضور در فیلم مستند «راز» شهرتش بیشتر شد. مستند «راز» به کارگردانی «درو هریوت» Drew Heriot  و تهیه کنندگی «راندا برن» ساخته شد که اصطلاح «قانون جذب» در آن مطرح شد.

کتاب «کلید، راز گمشده جذب خواسته‌ها» کتاب دیگری از جو ویتال است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. کتاب «کلید» با ترجمه‌ی «فریده همتی» را  «انتشارات لیوسا» منتشر کرده و برای دانلود در فیدیبو موجود است.

تعدادی از کتاب‌های جو ویتال با نام جو ویتالی به فارسی برگردانده شده‌اند. کتاب‌های «حضور در وضعیت صفر» و «محدودیت صفر» نوشته‌ی جو ویتالی و ایهالیا کالا هولن ترجمه‌ی «مژگان جمالی» و کتاب «میلیاردر معنوی» ترجمه‌ی سیما فاطمی‌پور از جمله این کتاب‌ها هستند. این سه کتاب و کتاب صوتی «راز ثروت» جو ویتالی را می‌توانید  از فیدیبو دانلود کنید.

کتاب منتظر معجزه باش؛ از چه حرف می‌زند؟

کتاب منتظر معجزه باش، رازی گم شده برای رسیدن به یک موفقیت مبهوت‌کننده اثری برجسته از جو ویتال است که مفهوم «معجزه» را بررسی می‌کند. کتاب در سال ۲۰۱۳ با نام اصلی Expect Miracles منتشر شده است. 

جو ویتال در این کتاب با این رویکرد که همه ما در زندگی در انتظار معجزه‌ای هستیم تا بتوانیم به کمک آن رابطه‌‌مان، موقعیت شغلی، روابط خانوادگی و سلامت‌مان را بهبود دهیم، مفهوم «معجزه» را بررسی می‌کند. ویتال در سراسر کتاب تلاش می‌کند تا یک مفهوم را به خواننده‌اش منتقل کند. این مفهوم که معجزه درون ماست و خود ما معجزه هستیم. نباید معجزه را اتفاق عجیبی بدانیم بلکه رسیدن یک نامه از طرف یک دوست، هدیه‌ای از طرف خانواده یا یک جمله انگیزشی در یک فیلم یا کتاب می‌تواند در نوع خودش اتفاقی معجزه‌آسا باشد و روز ما را بسازد.

ویتالی در ادامه‌ی تعریف تازه‌ای از «معجزه» توضیح می‌دهد افکار و باورهای محدودکننده ما سبب می‌شوند ما در درون خود به این باور برسیم که ما لیاقت بهتر بودن و ثروتمندتر شدن را نداریم. این افکار مانند سدی در برابر رویاها و افکار ما قرار می‌گیرند و از تحقق رویاهای ما جلوگیری می‌کنند.

نویسنده‌ی کتاب«منتظر معجزه باش، رازی گم شده برای رسیدن به یک موفقیت مبهوت‌کننده»؛ توضیح می‌دهد باورهای غلط به صورت «ضد تصمیم» هایی خود را بروز می‌دهند و ما را از تلاش برای رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کنند. برخی از این «ضد تصمیم‌ها» عبارتند از: «من به حد کافی خوب نیستم»، «هیچ‌کس مرا دوست ندارد»، «دوست ندارم طرد شوم»، «این غیرممکن است»، «دیدگاه تونلی داشتن»، «این روش در هر صورت موثر واقع نمی‌شود» و «من آدم ویژه‌ای نیستم».

این جملات را بارها همه ‌ما از اطرافیمان شنیده‌ایم یا خودمان هنگام انجام کاری با خودمان تکرار کرده‌ایم. این جملات زایده ذهن محدود ماست که می‌توانیم با به کارگیری راهنمایی‌های جو ویتالی از آن‌ها دوری کنیم. جو ویتال در این باره می‌گوید: «همه چیز به شما بستگی دارد و همیشه به شما بستگی داشته است. این شمایید که ارزش خودتان را تعیین می‌کنید. این شمایید که تصمیم می‌گیرید زندگی را چگونه ببینید و این شمایید که شکست یا موفقیت‌تان را شکل می‌دهید. مهم نیست که در چند سمینار شرکت می‌کنید و یا چند کتاب خودیاری می‌خوانید. میزان پیش‌روی شما سرانجام در همان حدی است که محدودیت‌های عقایدتان تعیین می‌کنند…عقاید محدودکننده‌ی شما به ذهن‌تان می‌گویند که چه چیزی محتمل هست، اما نمی‌گویند که چه چیزی امکان پذیر است. در انتظار معجزه بودن ایده‌ای است که دریچه‌های زندگی شما را به سمت امکانات نامحدود باز می‌کند تا به اهدافی که تا به حال از شما گریخته‌اند دست پیدا کنید.»

مروری بر فصل‌های کتاب منتظر معجزه باش

کتاب منتظر معجزه باش شامل هشت فصل است. فصل‌های کتاب عبارتند از:  فصل اول «چرا توصیه های گورو کار ساز نیست»، فصل دوم «به دنبال پاکی»، فصل سوم «ساختن طرح واره‌ای برای خود»، فصل چهارم «گذشت کردن ضروری است»، فصل پنجم «طلوع بیداری»، فصل ششم «موضع شکرگزارانه»، فصل هفتم «هر روز یک معجزه» و فصل هشتم «برانگیختن معنویت درون».

کتاب منتظر معجزه باش به فارسی

کتاب منتظر معجزه باش، رازی گم شده برای رسیدن به یک موفقیت مبهوت‌کننده را احسان شفیعی زرگر به فارسی ترجمه کرده است و «انتشارات قطره» آن را منتشر کرده است. pdf کتاب در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و  دانلود موجود است. این کتاب با ترجمه‌ی «توراندخت تمدن» هم به فارسی برگردانده شده است. این ترجمه را نشر «البرز» با نام «منتظر معجزه باشید» منتشر کرده است.

  از ترجمه‌های دیگر احسان شفیعی زرگر می‌توان به «معنای همه چیز مقدمه‌ای بسیار مختصر بر فلسفه» از «توماس نیجل»، «اجازه هست شما را بخورم!؟بررسی اخلاقی مصرف غذاهای حیوانی» از «آنا چارلتون» و «گری ال فرانسیون»، «داستان‌های پراکنده» از «استیفن کینگ» و «آلیو کیتریج» از «الیزابت استراوت» اشاره کرد که همه‌ی این کتاب‌ها در فیدیبو برای خرید اینترنتی و دانلود موجود است.

در بخشی از کتاب منتظر معجزه باش می‌خوانیم

من در منطقه‌ی زیبای هیل کانتری تکزاس زندگی می‌کنم و یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌ام این است که بعدازظهرها در وان آب گرم بیرون از ساختمان آرام بگیرم و به ستاره‌ها چشم بدوزم. این ستاره‌ها همان‌هایی هستند که چند دهه پیش شاهد سقوط من در زندگی بی‌خانه و کاشانه‌ام بوده‌اند، همان‌هایی که دست و پا زدن من برای بیرون آمدن از فقر را تماشا کرده‌اند، و همان‌هایی که پیروزی‌ها و موفقیت‌های باورنکردنی مرا بعد از این که یاد گرفتم در زندگی‌ام منتظر معجزه باشم، دیده‌اند.

این حقیقت برای من شاهدی است که نشان می‌دهد چشم انداز پرشکوهی هستی هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند. این چشم‌انداز در هر شرایطی وجود دارد و همیشه در دسترس کسانی است که تصمیم می‌گیرند از سخاوتش بهره‌ای ببرند. من تصمیم گرفتم که تغییر کنم، و حالا زندگی‌ام بیش از آن چه می‌توانستم تصور کنم یا در رویا ببینم زیبا شده و هم‌چنان زیباتر می‌شود. ممکن است شما شکاک باشید، ممکن است ناامید شده باشید و یا ممکن است در صدد باشید که خودتان را به آن سطح والاتر آگاهی و روشنی برسانید. دلیلش هر چه که باشد، می‌توانید تصمیم بگیرید که تغییر کنید و معجزه‌ها را به زندگی‌تان راه بدهید. شما را فرا می‌خوانم تا به جای در حاشیه نشستن و انکار کردن چیزی که آن را کاملا درک نمی‌کنید، خودتان وارد این بازی شوید و ببینید که شما را به کجا می‌برد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.