قیمت محصول : $0.00
راز حقیقی در پس کامیابی حرفهای و هر آنچه برای پیشرفت شغلی نیاز دارید همانا هوش عاطفی است. «یکهتاز» راهنمایی برای صاحبان مشاغل خدماتی است که میخواهند به اهداف حرفهای خود در مورد روابط با مشتریانی برسند. مدیر هر کسبوکاری باهوش و سختکوش است اما خُب، این ویژگیها تقریباً در همه افراد این قشر دیده میشود. پس چطور میتوان از دیگران متمایز شد؟ برای پیشرفت باید متفاوت باشید، اما خوب بودن به تنهایی کافی نیست. در عوض باید به مهارتهای ظریف، شبکهسازی، روابط با مشتریان، هوش مالی و شهرت شخصی مجهز بشوید. با تصاویری گویا و جالب، این کتاب دارای مفاهیمی بسیار بیپرده و نواندیشانه است که همراه با بینشها، داستانها و توصیههای واقعی در دنیای کارآفرینی و تجارت امروزی بیان میشوند. بر پایۀ ۴۰ سال فعالیت در شرکت مورگان استنلی، نویسنده تلاش میکند به مخاطبان بیاموزد چگونه گروه کسبوکار خود را رهبری کنند، چه زمانی از دیگران پیروی کنند و چگونه شهرت مورد نیاز خود را برای پیشروی در قلمرویی رقابتی کسب کنند. این کتاب همچنین میآموزد که چطور روابط میانفردی خود را گسترش دهید، مهارتهای نرم را تقویت کنید و در نهایت یک نام تجاریِ یکهتاز در صنعت خود بسازید.
ادامه…