درباره کتاب تبلیغات محیطی
ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮن، رادﻳﻮ، روزﻧﺎﻣﻪ، ﻣﺠﻠﻪ، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺷﻬﺮی، اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ و…از ﺟﻤﻠﻪ رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﻬﻢ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎتی ﻣﺤﺴﻮب میﺷﻮﻧﺪ ﻛﻪ ﺑﺴﻴﺎری از ﺷﺮﻛﺖﻫﺎ، ﺑﺮخی از آﻧﻬﺎ را ﻧﺎدﻳﺪه میﮔﻴﺮﻧﺪ. روی ﻫﻢ رﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ میرﺳﺪ ﻫﺮ ﻳک از ﻣﺎ در طی ﺷﺒﺎﻧﻪ روز در ﻣﻌﺮض ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻓﺮاوانی ﻫﺴﺘﻴﻢ.
ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻣﻬﻢ ﺑﺮای اﻳﻦ ﺷﺮﻛﺖﻫﺎ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ اﮔﺮ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت آﻧﻬﺎ از ﻣﺆﻟﻔﻪﻫﺎی اﺛﺮ ﺑﺨﺶ و ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬار ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﺑﻴﺸﺘﺮ و ﻳﺎ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎﻟﻘﻮه را ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ، ﺗﺮﻏﻴﺐ ﻛﻨﻨﺪ، ﺑﻪ واﻗﻊ ﺗﻤﺎم ﺗﻼشﻫﺎی آﻧﻬﺎ ﺑﻴﻬﻮده ﺑﻮده و ﻣﺒﺎﻟﻎ زﻳﺎدی را ﻛﻪ ﺑﻪ اﻳﻦ اﻣﺮ ﺗﺨﺼﻴﺺ دادهاﻧﺪ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﻫﺪر ﺧﻮاﻫﺪ رﻓﺖ. ﺷﺮﻛﺖﻫﺎ از اﺑﺰار و رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠفی ﺑﺮای رﺳﻴﺪن ﺑﻪ اﻳﻦ ﻫﺪف اﺳﺘﻔﺎده میﻛﻨﻨﺪ ﻛﻪ ﻳکی از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ آﻧﻬﺎ، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﺤﻴطی اﺳﺖ.
ادامه…
بستن