پژوهش کتاب کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

حرکات بدن درست اثربخشی صدا و لحن را دوچندان می‌کنند و سبب شفاف‌تر شدن موضوع می‌شوند. این حرکات و اشارات علاوه بر این‌که می‌توانند موضوع پیام شما را تقویت کنند میزان تمایل شما به انتقال آن را نیز جدی‌تر منعکس می‌کنند. به همین دلیل بهره‌گیری از این مهارت بسیار مفید است و می‌تواند بر ارتباطات افراد تأثیرگذار باشد. کتاب صوتی «زبان بدن برای مدیران» نوشته‌ی «کارول کینزی گومن» دراین‌باره است و تکنیک‌ها و راه‌کارهای عملی برای بهره‌برداری از این مهارت را به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران

کتاب «زبان بدن برای مدیران» اثر «کارول کینزی گومن» اثری در حوزه‌ی مدیریت و روانشناسی است که به افراد کمک می‌کند تا حرکات بدن و حالات چهره‌شان متناسب با شرایط هماهنگ کنند، زیرا حرکات بدنی افشاکننده‌ی همه‌ی آن چیزی است که درون افراد در جریان و وقوع است. زبان بدن موضوعی در حوزه‌ی رفتار تکاملی و اجتماعی است که این روزها امر بسیار مهمی برای مدیران، سخنرانان و سیاست‌مداران است. فرهنگ، جنسیت و تفاوت‌های هر جامعه می‌تواند بر زبان و حرکات بدن تأثیر بگذارد، برخی از رفتارهای بدنی اشاراتی به فرهنگ، آیین و دین خاصی دارند و از این رو بهتر است آن‌ها را بشناسیم. این کتاب شامل چهارده بخش است و میانگین هر یک از آن‌ها حدود پنج دقیقه است به همین دلیل بسیار مفید برای کسانی است که زمان کافی برای مطالعه‌ی کتاب‌های حجیم ندارند.

اهمیت زبان بدن

زبان بدن مؤلفه‌ای بسیار مهم برای تأثیرگذاری بر افراد دیگر است و می‌تواند افکار، علایق و خلق‌وخویتان را نشان دهد. بدن انسان هوشیارانه و هم ناهوشیارانه با عملکردش سیگنال‌های منفی و مثبتی برای دیگران می‌فرستد که هم می‌تواند مفید و هم می‌تواند مضر باشند. در این دنیای پیشرفته و رقابتی مدیران بهتر است از تکنیک‌ها و مهارت‌های زبان بدن اطلاعات داشته باشند تا بتوانند به کمک آن‌ها ارتباطات شفاف‌تر و شایسته‌تری را رقم بزنند. با انجام رفتارها و حرکات بدنی خاص و مؤثر می‌توانید مناسب و همخوان با شرایط پیش بروید و حرکات بدن و حالت چهرتان متناسب با خواسته‌هایتان باشد. از این طریق می‌توانید جریان گفت‌وگوها را هدایت کنید و مکالمات را مؤثر انجام بدهید. این مؤلفه درواقع راهی برای بهبود روابط است زیرا علاوه بر این‌که شما بر حرکات و رفتار خود تمرکز می‌کنید و آن را به بهترین شکل انجام می‌دهید، افکار و احساسات طرف مقابلتان را نیز متوجه می‌شود و از آن طریق سعی در پاسخ‌دهی مناسب دارید.  

برخی از حرکات و اشارات مربوط به بدن برای اعلام شادی، خجالت و نارضایتی استفاده می‌کنند، هنگامی‌که دانش‌آموزی برای انجام کار خطایی مواخذه می‌شود جلوی مدیر با سر افتاده می‌ایستد که به تأثیر از حالت درونی اوست. دست‌به‌سینه شدن، لب‌های به هم فشرده، دست یا انگشت جلوی دهان و پاهای ضربدری ازجمله رفتارهای دیگر مربوط به زبان بدن هستند که بسیار معمول‌تر و رایج‌تر از سایرین هستند و روزانه بارها آن‌ها را انجام می‌دهیم و یا در مقابلمان افراد دیگر انجام می‌دهند. این رفتارها بی‌دلیل نیستند و هرکدام بازتابی از افکار و روحیات درونی هستند یا عکس‌العملی در شرایط خاص هستند. برخی از حرکات در همه‌ی جهان یک معنا را دارند، سرخ شدن، لبخند زدن و گشادشدن چشم‌ها هنگام ترس ازجمله این حرکات هستند که بازتابی از ساختار رفتاری و بدن انسان هستند. بعضی از حرکات هم چندین معنا دارند، مثلاً شانه بالا زدن می‌تواند معنای بی‌تفاوتی، تحقیر، بی‌خبری و خجالت را بدهد.  

درباره کارول کینزی گومن

«کارول کینزی گومن» نویسنده‌ی کتاب «زبان بدن برای مدیران» مشاور، مربی و درمانگر است که سخنرانی‌های زیادی طی سال‌های متوالی انجام داده است. او تجربیات و برداشت‌هایش را مکتوب کرده است تا افراد بیشتری در سراسر جهان بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.

ترجمه کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران به زبان فارسی

کتاب «زبان بدن برای مدیران» اثر «کارول کینزی گومن» را «گروه مترجمان» به فارسی ترجمه کرده و نسخه‌ی صوتی آن را «نشر شادن پژواک» منتشر کرده است که در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «گروه مترجمان» آثار متعددی درزمینه‌ی روانشناسی، موفقیت و خودشناسی منتشر می‌کند؛ از ترجمه‌های دیگرشان می‌توان به کتاب‌های «مردان مریخی زنان ونوسی» اثر «جان گری»، «هوش هیجانی» اثر «دنیل گلمن»، «یک مدیر فوق العاده شوید» اثر «برایان تریسی» و «دخترا، معذرت‌‌خواهی کافیه!» اثر «ریچل هالیس» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 479 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.