درباره کتاب بازاندیشی بازاریابی
ر این کتاب که توسط فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، هویی دن هوان و ساندرا لیو نگاشته شده است، مفهوم بازاریابی به صورت گسترده بیان شده است و ابعاد سه فعالیت راهبردی «دورنما»، «معماری» و «کارت امتیاز» را در بر میگیرد و این در حالی است که در محیط پرتلاطم امروز، برای پویایی بازار باید با سه بازار تجاری، شایستگی، و سرمایه نیز تعامل داشت.
ادامه…
بستن
بازدید : 389 views بار
دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش
تاريخ : 12 مارس 2021
به اشتراک بگذارید :