پژوهش کتاب وقتی مشتری مشکل دارد ... - پژوهش کتاب

درباره وقتی مشتری مشکل دارد …

این کتاب کوچک، راهنمای چکیده‌مانندی است از چگونگی سرویس‌دهی بهتر. چه شما در بخش خدمات مشغول به کار باشید چه در واحدهای تولیدی؛ چه مدیر باشید چه کارمند؛ و چه در جلوی مغازه کار کنید چه در بخش‌های عقب شرکت، به دردتان می‌خورد. این کتاب شامل ایده‌ها و پیشنهادات ساده‌ای است که به شما و کارمندانتان کمک می‌کند خدمات‌رسانی را شیوه زندگی خود کنید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها