درباره وقتی مشتری مشکل دارد …
این کتاب کوچک، راهنمای چکیدهمانندی است از چگونگی سرویسدهی بهتر. چه شما در بخش خدمات مشغول به کار باشید چه در واحدهای تولیدی؛ چه مدیر باشید چه کارمند؛ و چه در جلوی مغازه کار کنید چه در بخشهای عقب شرکت، به دردتان میخورد. این کتاب شامل ایدهها و پیشنهادات سادهای است که به شما و کارمندانتان کمک میکند خدماترسانی را شیوه زندگی خود کنید.
ادامه…
بستن
بازدید : 308 views بار
دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش
تاريخ : 11 مارس 2021
به اشتراک بگذارید :