پژوهش کتاب نسل پنجم بازاریابی فناوری برای بشریت - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

در بازاریابی نسل ۳.۰، مشتریان نه تنها به دنبال رضایت عملکردی و هیجانی بلکه به دنبال رضایت معنوی از برندهایی هستند که انتخاب می‌کنند؛ بنابراین، شرکت‌ها با ارزش‌های خود تمایز ایجاد می‌کنند. هدف از محصولات و فعالیت‌های آن‌ها نه تنها سودآوری بلکه ارائه راه‌حل‌هایی برای دشوارترین مشکلات اجتماعی و زیست‌محیطی جهان است…
-قسمتی از متن کتاب-

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 228 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.