قیمت محصول : $0.00
محصولات نه تنها باید این فرایند قبل از تولید را طی میکردند، بلکه قبل از عرضه و فروش نیز مورد بازاریابی قرار میگرفتند. برای بازاریابی از همهی امکانات خود استفاده میکردیم. نتیجهی کارِ تبلیغات و فروش هم بسیار موفق بود.
شرکت کینگسافت همگام با این راهبرد بازاریابی، سیستمهای مدیریت داخلی هم ایجاد نمود تا «کارکنان را برای تلاشهای خاص آماده و بسیج کند.» در جریان این کارها، هر روز صبح با کارکنان دیدار داشتیم تا ازطریق گفتوگو موجب تشویق و انگیزه دادن آنها برای تلاش بیشتر شویم. تمام بخشهای شرکت و تمام واحدها باید در این دیدار شرکت میکردند تا برای بهبود محصول و بازاریابی و فروش آمادهتر شوند. ضمن اینکه همه کارکنان برای پیشبرد اهداف با همهی وجود تلاش میکردند، تیمها و گروههای کاری دارای نظم دقیقی بودند و در عین حال بین اعضای تیمها صمیمیت حاکم بود.
ادامه…