پژوهش کتاب کتاب مدیریت و تجارت به سبک شیائومی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

محصولات نه تنها باید این فرایند قبل از تولید را طی می‌کردند، بلکه قبل از عرضه و فروش نیز مورد بازاریابی قرار می‌گرفتند. برای بازاریابی از همه‌ی امکانات خود استفاده می‌کردیم. نتیجه‌ی کارِ تبلیغات و فروش هم بسیار موفق بود.

شرکت کینگ‌سافت همگام با این راهبرد بازاریابی، سیستم‌های مدیریت داخلی هم ایجاد نمود تا «کارکنان را برای تلاش‌های خاص آماده و بسیج کند.» در جریان این کارها، هر روز صبح با کارکنان دیدار داشتیم تا ازطریق گفت‌وگو موجب تشویق و انگیزه دادن آن‌ها برای تلاش بیشتر شویم. تمام بخش‌های شرکت و تمام واحدها باید در این دیدار شرکت می‌کردند تا برای بهبود محصول و بازاریابی و فروش آماده‌تر شوند. ضمن اینکه همه کارکنان برای پیشبرد اهداف با همه‌ی وجود تلاش می‌کردند، تیم‌ها و گروه‌های کاری دارای نظم دقیقی بودند و در عین حال بین اعضای تیم‌ها صمیمیت حاکم بود.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : تاريخ : 22 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.