درباره کتاب نوآوری در نیروی فروش
ماهیت کلی فروش تغییر کرده است. سالهای زیادی با مسائل نیروی فروش مواجه بودهایم، دو یا سه سال پیش سؤالات مدیر عاملان دربارهی موضوعاتی از قبیل: پاداش، آموزش و اتوماسیون کردن نیروی فروش بوده است، دربارهی اینکه چطور نیروی فروش را مؤثرتر یا کارآمدتر کنیم. اما اخیراً سؤالات مطرح شده مدیر عاملان بیشتر شکل و شمایل تحقیقی و اساسی گرفته است. آیا اصلاً به نیروی فروش نیازی هست؟ چنین سؤالاتی رئیس شرکتهای فناوری را به فکر فرو میبرد. مدیرعامل دیگری می پرسد: تفاوت فروش و بازاریابی چیست؟ مطمئن نیستم که وجه تمایز آنها را میدانم یا خیر! رئیس یک شرکت ارتباطی میگوید: «شاید زمان آن رسیده که سؤالات اساسی را مطرح کنیم» – هدف نیروی فروش چیست؟
ادامه…
بستن