پژوهش کتاب عادت‌های موفقیت چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

آیا شما از اینکه در یک چرخه بی‌پایان تنبلی قرار گرفته‌اید خسته شده‌اید؟ آیا لیستی از اهداف‌تان را در دفترچه‌ای نوشته‌اید که هر سال آن‌ها را مرور می‌کنید و قول می‌دهید بالاخره به آن‌ها برسید؟ یا شاید شما به سادگی از رؤیاهای خود دست کشیده‌اید زیرا معتقدید سبک‌های زندگی خاص فقط برای تعدادی افراد خاص است. اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤالات مثبت است، من قطعاً می‌توانم شما را درک کنم.

من ده سال به عنوان یک بانک‌دار سرمایه‌‌گذار کار کردم و در اوج کارم سالانه ۲۰۰۰۰۰ دلار به اضافه هزاران دلار پاداش دریافت می‌کردم. از بیرون که به داخل نگاه می‌کردم، همه چیز عالی به نظر می‌رسید. من خانه و ماشین خوبی داشتم و سالی دو بار با دوستانم به تعطیلات گران‌قیمت می‌رفتم،‌اما من ورشکسته بودم!

هیچ‌کس نمی‌دانست علی‌رغم اینکه من یک بانک‌دار سرمایه‌گذار بودم، نمی‌دانستم چگونه باید پول خود را مدیریت کنم؟ من؛ یک ولخرج بی‌فکر بودم. هر غروب برای خوردن غذا بیرون می‌رفتم و آخر هفته‌ها هم خانه نبودم. با وجود اینکه هر ماه مخارجم را پرداخت می‌کردم، کارت‌های اعتباری من همیشه به حداقل می‌رسید و هیچ پس‌اندازی نداشتم. زندگی من در حال فروپاشی بود و احساس می‌کردم که دیگر کنترلی روی آن ندارم. هر ماه با خودم می‌گفتم: «دیگر این‌ همه پول خرج نمی‌کنم و شروع به پس‌انداز کردن می‌کنم». هرگز اتفاق نیفتاد. من این اشتیاق شدید به خرید چیزهایی که دوست داشتم را ادامه دادم و سا‌ل‌ها این‌گونه زندگی کردم.

افراد موفقی مانند بیل گیتس و استیو جابز را تحسین می‌کردم و اغلب به این فکر می‌کردم که آیا ژن‌های برتر باعث موفقیت‌شان است؟ آن‌ها چه داشتند که من نداشتم؟ کنجکاوی من باعث شد که شروع به تحقیق در مورد زندگی این افراد کنم و وقتی متوجه شدم که برخی از آن‌ها با شرایط بدتری نسبت به من شروع کرده‌اند، شوکه شدم. در واقع، بسیاری از موفق‌ترین افراد جهان در فقر مطلق بزرگ شدند. هر چه بیشتر در مورد آن‌ها مطالعه کردم، بیشتر متوجه شدم که موفقیت به اراده، نظم و انضباط شخصی و عادات خوب مربوط می‌شود که همه آن‌ها را می‌توان یاد گرفت.

و این دقیقاً‌ همان کاری است که من انجام دادم. من عادت‌های موفق‌ترین افراد را مطالعه و آن عادت‌ها را اجرا کردم. امروز، نویسنده‌ای پرفروش هستم که به دور دنیا سفر می‌کنم و اندکی پول هم در بانک دارم! با این حال،آن‌قدر هم که به نظر می‌رسد ساده نبود. آن‌چه به زودی قرار است بخوانید این است که ترک عادت‌های بد چقدر دشوار است، زیرا آن‌ها چنان در وجود ما ریشه دوانده‌اند که در واقع بخشی از وجود ما شده‌اند. اما خبر خوب این است که اگر مایل هستید این کار را شروع کنید می‌توانید همان عادات افراد موفقی که آن‌ها را مورد تحسین قرار دادید، اتخاذ کنید و همان سطح از نظم و انضباط را در خود ایجاد نمایید تا اطمینان حاصل کنید که رؤیاهای شما هم تبدیل به واقعیت می‌شوند. در این کتاب موارد زیر را خواهید آموخت:

چرا شما عادت‌های بد زیادی در خود پرورش داده‌اید؟

چگونه عادت‌های خوب را جایگزین عادت‌های بد کنیم؟

چرا انگیزه برای رسیدن به رؤیاهای‌مان کافی نیست؟

چرا نظم شخصی تنها مهارتی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید؟

اهمیت قبول شکست

چگونه یک برنامه صبحگاهی زندگی شما را تغییر خواهد داد؟

اگر شما می‌دانید که توانایی‌های شما بیش از چیزی است که اکنون دارید و آماده‌اید که عادت‌های خوب را در خود پرورش دهید و به مرحله بالاتر بروید، به خواندن این کتاب ادامه هید!

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : تاريخ : 28 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.