بازاریابی پویا رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی
کتاب بازاریابی پویا، رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی برای مدیریت و اجرای راهبرد و عملیات بازاریابی، چارچوب نوینی ارائه میکند. در اینجا، گرایش به بازاریابی فراگیر، جایگزین گرایش به فروشندگی و در ادامه، جایگزین گرایش به بازاریابی میشود. در چارچوب جدید، مدیریت تقاضا، مدیریت منابع و مدیریت شبکه به یک موجودیت کل هماهنگ تبدیل میشود. با این کار، هر شرکتی فعالیتهای بازاریابی خود را از چهار سکوی محصولات بازار، فعالیتهای بازاریابی، معماری کسب و […]